вторник, 27 януари 2015 г.

Салата от спанак и сушена боровинка

Вчера мили другарчета ме посъветваха в коментарите си да хапвам спанака суров, по-полезен бил така...Ето, поправих се и днес сме на сурова салатка. Идеята за нея е от списание "Рецепти за здраве", като видях продуктите - нямаше как да я пропусна. Имах в момента сушена червена американска боровинка, но разбира се може да се направи според наличността и с друга.

Салата от спанак и сушена боровинка





Продукти:

200 гр спанак
1 червена ябълка
шепа сушена червена боровинка
1-2 с. л. орехи
сока на половин лимон
олио
сол
черен сусам
сусам
ленено семе

Приготвяне:



Смесваме в купа нарязаната на кубчета ябълка, добавяме боровинките и изстискваме отгоре лимона. Оставяме да престои 10-15 минути. През това време почистваме и измиваме спанака, накъсваме го на парченца и добавяме към ябълката. Следват орехите, олиото, семената и сол на вкус. Объркваме всички продукти, оставяме десетина минути и поднасяме. Много е свежа, хареса ми!


23 коментара:

  1. Е, да казвам ли, Веси, че и тук ме спечели... Тези твои спаначени предложения така да ми легнаха на сърцето (небцето). :)
    Усмихната вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, заделила съм спанак за още една рецепта за салата със спанак тези дни, дано и тя се хареса:) Лека нощ!

      Изтриване
  2. Чудна салата Веси.Правя през зимния сезон салати със суров спанак и даже повече ми харесва от зелената салата.Зелената салата е някак по - водниста, а спанака има чудесен вкус.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и на мен сякаш повече ми харесва!" Напълних" се тези дни с полезности :)

      Изтриване
  3. Ето това е салатка и по мой вкус, Весе, много ми допада;
    чудесни са и другите ти предложения - интересни, вкусни и апетитни.
    Поздрави за теб и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. ИХа..каква вкусотия само, Весенце!!!
    Точно като за мен. Нали за мен я приготви?..:)))))

    ОтговорИзтриване
  5. Перфектна .....Съчетала си сладко-солено!Поздрави,Веси и прекрасна сряда!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм мноого по смесването им, но в салатки ми харесва. На теб да е ползотворна срядата:)

      Изтриване
  6. Наистина е станала много апетитна!

    ОтговорИзтриване
  7. Е, те това е удар направо в 10-та !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нещо да не си се объркал, Бате?:) Да видЕ нЕкъде мЕсо?:)))

      Изтриване
  8. Харесва ми съчетанието,Веси,а и спаначени салати у нас се хрупат целогодишно,мерси за споделената идея!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, супер е, че ти се харесва мога да дам идея и на теб! Прегръдка!

      Изтриване
  9. Ами с това едва ли ще се нахраня, но за предястие е жестоко. Все любими неща, събрани на едно. Хубава да ти е вечерта,. Весе!

    ОтговорИзтриване
  10. О, какво ти нахранване, Марте, тя е само за отскок...Май лека нощ е време да ти пожелая:)

    ОтговорИзтриване
  11. Харесвам съчетанието сладко-солено, а тук в комбинация се е получила вкусна и здравословна салата!
    Хубава вечер, Веси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили, така си беше - хем вкусно, хем полезно!
      Прегръдка!

      Изтриване
  12. Предложението за боровинката е страхотно! Изпробвано - много благодаря!

    ОтговорИзтриване