сряда, 14 януари 2015 г.

Факела Любов 23

Дойде ред и на последното ми (едноименно) стихотворение от "Факела Любов", "книга", написана преди 26 - 27 години.
Благодаря на всички ви за хубавите думи, които ми написахте. Окуражихте ме...Няма какво да си кривя душата - направо ми беше приятно, че харесахте стиховете, такива мили думи прочетох...че се просълзявах...благодаря!


Факела Любов


Тръгни към мен навън когато мръкне,
аз трепетна ще чакам твоя зов.
В нощта кристално тишината ще прозвънне
със звън от чашата на нашата любов.


Подай ръка - звезди над нас изгряват,
със блясък бял, неистово горят.
Горим и двамата - два факела остават
В един да светят - ФАКЕЛА ЛЮБОВ!

1988г.
Защитено с авторско право

14 коментара:

  1. Веси, възхищавам се на хората, които могат да изразят чувствата си чрез стихове!
    Аз немога, но истински се наслаждавах на твоите стихове, изпълнени с толкова много обич и любов!
    Сърдечни прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хриси, важно е да ги има чувствата - едни ги изразяват, други -
      не, един със стихове, други по друг начин, но да ги има - това ти пожелава и на теб от сърце!
      Но благодаря за одобрението ти, приятно ми е!

      Изтриване
  2. Весе, това е края на една и началото на друга стихосбирка. Защото знам, че продължаваш да пишеш и няма да спреш да ни радваш със своите стихове. С нетърпение чакам всяко твое стихотворение. На мен ми трябват 6 -7000 символа да изразя своите мисли..На теб ти трябват само два реда, за да побереш в тях целия си живот..

    Подай ръка - звезди над нас изгряват,
    със блясък бял, неистово горят.
    Горим и двамата - два факела остават
    В един да светят - ФАКЕЛА ЛЮБОВ!

    Обичам те мило, другарче! Обичам те заради това, че истинска!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Какво да кажа пред тези твои думи, Аля...освен..., че имаш запазено място в сърцето ми...толкова близка те усещам!
      Колкото до новите стихове...дано не ме изостави музата....залисана в битовизмите...че без нея няма да съм аз.

      Изтриване
  3. Ами това е, ти си го казала! И аз съм удивена от способността ти с няколко думи да кажеш толкова много неща... Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Веси, аз мисля, че удоволствието беше напълно споделено, прекрасни стихотворения ни представи! Искрено ти желая винаги да гори този факел у вас. :) Усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Герииии, мило момиче, гори, гори и днес, може за някой да звучи невъзможно, но любовта може да бъде все така пламенна, не е задължително след толкова време само да тлее.

      Изтриване
    2. Никак даже не приемам това с теорията за отминаването... Само недокоснатите от истинска любов говорят така. Аз съм късметлийка с любов, която се възпламенява с всяка изминала година. Нямам обяснение, а и аз го не го търся. Просто чувствам... И летя! И се радвам, че и ти си така, защото си едно прекрасно доказателство! Прегръдки. :)

      Изтриване
    3. Точно така, лети и не робувай на разни теории, че любов имало само 3-5 или незнам си колко години, после угасвала, изчезвала...Обичта, любова е дар от бога, една магия и както ти казваш - попаднеш ли в нейния плен - може и да е завинаги, разбира се че зависи това и от хората, на които е дарена! Радвам се за и за вашата любов! Пазете я!

      Изтриване
  5. И сега следва моят въпрос: Защо само преди толкова години? Явно имаш какво да кажеш и го казваш по прекрасен начин. Защо не и сега?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мартичка, благодаря ти за оценката. Отговарям ти веднага - ако ти е интересно - надникни в категория "Поезия", там има още няколко стихотворения, писани по различни поводи последните години и месеци. Всъщност поезията е най-старото и най-любимото ми хоби (и като четене и като писане). Кулинарията, както и доста други се появиха по-късно. През миналата година близки хора ме стимулираха да издам въпросната "стихосбирка". Но така и не можах да се ориентирам в книгоиздателските фирми и начина по който да се случат нещата. Междувременно обмислях и кулинарен блог. И накрая ми хрумна да обединя двете неща. Затова и пусках поетапно 23 - те стихотворения от "Факела Любов". Междувременно пусках и други. Факт е, че е имало периоди, понякога по-дълги, понякога по-кратки, когато времето ме е притискало и най-малко ми е било до поезия, но се надявам все пак, че поне от време на време ще ме навестява музата и ще споделям тук написаното. Ето, че мога да съм и многословна:))) Прегръдка!

      Изтриване