вторник, 20 януари 2015 г.

За далечните близки или близките далечни

Чести рожден ден, Аля

Мила приятелко, вместо подарък
на днешния ден ти поднасям това:
За мене човек си безценен и ярък,
човек със прекрасна, богата душа.

Нашата среща не беше случайно,
съдбата поднесе ни истински дар-
Приятелство – най-великото тайнство,
що никой до днес не е разгадал.

На днешната дата календара ми свети-
родена си днес – ще празнувам и аз!
И макар, че от тук ни делят километри,
споделям със теб този празничен час!

А ти нека бъдеш неземно щастлива!
За тебе се моля горещо сега!
И здраве, късмет във живота да имаш!
И нека се сбъдне всяка твоя мечта!

Мила приятелко, вместо подарък
Поднасям ти тука само ред-два
И поздрав поднасям ти – слънчев и жарък,
и силна прегръдка – с цяла душа!

Защитено с авторско право

10 коментара:

  1. Страхотно, прочувствено и истинско!
    Това се казва подарък - незабравим!
    От твоите думи, останах без думи, Веси!
    Поздравления, мила!

    ОтговорИзтриване
  2. Весе, мило приятелко, това се казва изненада...Благодаря, благодаря, благодаря!!!
    Толкова е истинско и...Направо ме просълзи...Красиво е, Весенце!
    И аз те прегръщам силно, мило мое другарче!

    ОтговорИзтриване
  3. Веси, какво може да е по-силно от това, що идва от сърцето... А твоите думи са точно това! Да е честита Алечка, жива и здрава, все с приятели като теб около себе си! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Весе, просълзи ме направо.
    Специално за РД на Аля за довечера съм предвидил малка и специална почерпка.
    За мен тя и К.Н. са като светъл лъч от позитивни млади хора, каквито рядко се срещат ...

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, вашето приятелство е толкова истинско! Така красиво си изразила душата си! И здраве и късмет и за двечките ви да има и за близките ви! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Еха!!! Честит празник на Аура!
    Чудесна си, Весе! Голяма късметлийка е Аура да има приятел като теб! Поздравявам ви!

    ОтговорИзтриване
  7. Хриси, Гери, Бате, Кате и Марте, благодаря и за похвалите, и за топлите думи, и за пожеланията - За Аля и мен, света става по-красив, когато хората са добри и положително настроени!

    Алечка, удоволствие беше за мен да те изненадам и зарадвам, чухме се, поговорихме си и с Кямран, абе специален си беше днешния ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина специален!
      Ти го направи за мен специален. Благодаря ти много! Прегръщам те силно!

      Изтриване