неделя, 25 януари 2015 г.

Запеканка с кайма и кренвирши

Тази рецепта беше много модерна преди 25 години. Току що бях започнала работа, а повечето ми колежки бяха вече опитни домакини. Работехме два отдела в една стая, общо 9 жени. Все някоя имаше празник (или тя или някой член на семейството) и честичко носеха вкусотии за почерпка. Имах една тетрадка, в която записвах рецептите. Та и тази е от там:)


Запеканка с кайма и кренвирши



Продукти:

1 кг кайма
500 гр кренвирши (аз ползвам "Житница")
200 гр пушено сирене
1 яйце
черен пипер
сол
чубрица

Приготвяне:



Нарязваме ситно кренвиршите и пушеното сирене и ги омесваме с каймата и подправките. Разстиламе в тавичка и печем до зачервяване. Нарязваме на правоъгълни парчета и поднасяме с картофено пюре и подходяща салата.




12 коментара:

  1. Значи си има история. ;) На мен ми е малко в повече месото тук, но съм сигурна, че е много вкусно!
    Поздрави сърдечни, Веси!

    ОтговорИзтриване
  2. Гери, за теб значи по-мъничко парченце, с повече пюренце:) Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Точно така беше! Записвах си на хвърчащо лисче, после си преписвах рецептите с името на "авторката" в тетрадка. Още си ги ползвам.
    Хубава нова седмица, Веси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дааа, мили спомени за едни по-други взаимоотношения между колегите...Хубава седмица, Тили!

      Изтриване
  4. Чудничка запеканка, Весенце!
    Точно както обичам и с картофено пюренце!

    ОтговорИзтриване
  5. Бих се отказал от пюрето в полза на някоя от дамите...
    И хубавото е, че носи интерпретации

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, много интерпретации при това, гледам да записвам сполучливите!

      Изтриване
  6. Да, струва ми се, че съм чувала тази рецепта, но може би трябва и да опитам, звучи различно и вкусно, ако човек обича съставките.
    Благодаря, Весе, какви интересни неща имало в твоя тефтер :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Само като прочета продуктите и получавам обилно слюноотделяне, Весе. Все любими продукти! Много хубава рецепта, това ще ми е много по вкуса. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Траяна, Таня, Валя, радвам се, че ви харесва и...опитайте:)

    ОтговорИзтриване