четвъртък, 22 януари 2015 г.

Соленки с майонеза

Соленки с майонеза




Продукти:

1 опаковка от 200 г майонеза
1 ч.ч. настъргано сирене
около 2 ч.ч. брашно




Приготвяне:

От изброените продукти се омесва меко, но еластично, точещо се тесто. Разточва се на кора, дебела около 5 мм. С формички се изрязват солените цветенца. Пекат се в тавичка, върху хартия за печене,  на 200 градуса, на средна скара. Когато порозовеят се изваждат и охлаждат. 
Много са приятни.

Могат да се поръсят преди печене със мак, сусам или други семена.



20 коментара:

  1. Веси не съм правила този вид соленки,но ми допадна идеята да оползотворя майонезата.....Изглеждат ми много пръхки......
    Лека вечер,Веселушке!

    ОтговорИзтриване
  2. Каква вкусотийка само, Весе.
    Толкова малко продукти и толкова вкусен резултат!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни стават тези соленки!
    Хубав петък, Веси!

    ОтговорИзтриване
  4. Много апетитни соленки, Веси! И на мен ми допадна рецептата! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. За първи път попадам и аз на соленки,замесени с майонеза,но навярно са много вкусни,така ми изглеждат,Веси!

    ОтговорИзтриване
  6. Мерси за отзивите на всички! Лесна и бърза рецепта е!

    ОтговорИзтриване
  7. Веднага ги почвам - само да си допиша коментара ;] - обичам такива лесни и бързи вкусотии!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара, радвам се, че се харесват и черпя:)

      Изтриване
    2. Готови са, http://zelanka.blogspot.com/2015/01/solenki.html
      Леко ги промених,наистина са страхотни.Благодаря отново!
      Дано не възразяваш за линка, :]

      Изтриване
    3. Благодаря, Деси, разбира се, че не възразявам:)
      Страхотни са се получили твоите соленки!

      Изтриване
  8. Обичам бързи вкусотийки! Слагам си ги в списъка за правене, Веси!

    ОтговорИзтриване
  9. Веси, чудесни са! И аз отмъквам двечки. :)
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери - двечки разбира се, да има и за половинката:) Прегръдка!

      Изтриване
  10. Правила съм ги преди доста време и ми беше интересно да видя какъв ще е резултата - много добри!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили, и аз отдавна ги правя, преди почти 20 години ми ги каза бабата на едно момченце, с което дъщерята ходеше на предучилищна. Поздрави и за теб!

      Изтриване
  11. А отново ме спечели за каузата с тази рецепта. Майонеза купувам, само когато правя шоколадовия сладкиш на Сладка хапка, но сега ще я пробвам и за тези соленки. Поздрави, Веси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нели, радвам се! Аз пък, колкото и да не е от полезните храни - честичко ползвам, особено зимата за салати!

      Изтриване
  12. Привет, Весела! Сега откривам това уютно и вкусно местенце. Тези много лесни и много апетитни соленки привлякоха вниманието ми. Непременно ще ги пробвам.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря, Вили за коментара! Побързах да ти ида на гости и аз:)

    ОтговорИзтриване