събота, 4 април 2015 г.

Салата с листа от репички

За първи път правя салата с листа на репички, хареса ми, а останалите дори не разбраха какво хапват. Идеята е от Елена естествено. Благодаря и, че ме подстрекава не само да хапваме повече сурови зеленчуци, но и да опитваме такива странни досега неща.

Салата с листа от репички


Продукти:

1 салатка
1 връзка репички със свежи, млади и зелени листа
1/2 малка кутийка царевица от консерва
1-2 стръка пресен лук
1 стрък пресен чесън
зехтин
сол
балсамов оцет

Приготвяне:
Нарязваме зелениите на ситно, а репичката на кръгчета. Добавяме царевицата, заливаме с дресинг от оцета, зехтина и солта. Разбъркваме и хапваме порция здраве!

Лазаров ден е


6 коментара:

  1. За тази салатка се нареждам веднага, ако е останало местенце, Весе. :) Чудесно звучи, макар и аз да не съм опитвала листата от репички (или май съм, но просто опит, не на салата, не съм сигурна).
    Поздрави и честит Лазаровден! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Някъде четох и за супа от листата. Като станат нашите ще пробвам, сега нещо нямам доверие на купешките! :)
    поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз пусках и супа, Тили:), първо варени се престраших, сега и сурови:)

      Изтриване
  3. Веси,
    благодаря, че реши да изпробваш листата от репички.Много са вкусни, когато са домашно отгледани, млади и свежи.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, моите ги купих от магазина, но бяха свежи, харесаха ми.

      Изтриване