четвъртък, 16 април 2015 г.

Бъркани яйца с печени чушки

Обичаме много у дома печени чушки, а панирани печени още повече. Въобще какво ли не съм правила с печени чушки, но точно за този простичък и лесен вариант не се бях сещала - признавам. Идеята ми даде отново колежката Таня, вече има няколко рецепти в блога, подсказани ми от нея и нейната майка - всичките оценени достойно у дома.
Ако се чудите какво да спретнете за бърза вечеря - разнообразете обичайните бъркани яйца така - ще ви харесат!


Бъркани яйца с печени чушки

Продукти:

5 яйца
5-6 печени червени чушки
олио/масло
сол



Приготвяне:

Загряваме м тиган малко масло + олио, слагаме нарязаните на ивички чушки да се позапържат, изливаме разбитите яйца с малко сол. Объркваме до желано стягане на яйцата и поднасяме.
У дома, освен мен няма други любители на магданоза, та затова и рядко купувам, но можете да го поръсите с нещо зеленко, ако ви е по вкуса.

 

 



3 коментара:

  1. Веси,
    правила съм печени пиперки по подобна рецепта, като включих и варени картофи и малко сиренце - преди години често това ястие присъстваше на трапезата ни.Много вкусно става, лесно, бързо и просто.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, ще опитам и твоя вариант някой път. Благодаря ти.

      Изтриване
  2. Зимата често правено, понякога с добавка на праз или обикновен лук. Определено такива обикновени, лесни, но много вкусни ястия често са на трапезата ни и се радвам че си споделила!
    Успешна нова седмица, Веси!

    ОтговорИзтриване