сряда, 4 март 2015 г.

Полска салата

Една вкусна и малко странна салатка, но щом мъжа ми я опита и хареса, значи  е в рамките на нормалното. Рецептата е от мъъничка изрезка от стар вестник. Имам хиляди такива, от преди 25 години...


Полска салата






Продукти:


5-6 сварени яйца
5-6 мандарини /в рецептата бяха консервирани, но аз сложих пресни/
200гр. лека майонеза
сол,
черен пипер

Приготвяне:







Яйцата и мандарините се нарязват на малки парчета. Добавя се майонезата, подправя се със сол и черен пипер и се обърква. Оставяте в хладилника да се охлади и сервирате.

*Ако имате търпение обелете ципата на мандарините










5 коментара:

  1. На принципа съм, че колкото и необичайно да е едно предложение, трябва да се опита, за да се прецени! :)
    Интересна салата.
    Хубав ден, Весе!

    ОтговорИзтриване
  2. Весе, много вкусна идея! С удоволствие бих опитала. :)
    Иначе за мандарините. Мисля, че съм опитвала мариновани лимони и много се различават от пресните, така че ако някога ти попаднат, пробвай с тях или с мариновани мандарини. Сигурно си е цяла нова история. :) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Аааа Весе, как го прилъга Росен да я опита? Да пробваш и с лимоните, кой знае може пък и стане. :)))
    Интересна салатка. Имам мандаринки - Дали да не опитам?

    ОтговорИзтриване
  4. Особено ,ако са по-киселки,ще подхождат на яйцата идеално,Веси,харесва ми салатката!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря, момичета, снимката ми е ужасна и непривлекателна, защото е снимана в движение, в момент на хапване, но обещавам, като направя, да я снимам подобаващо и да сменя:)

    ОтговорИзтриване