понеделник, 23 март 2015 г.

Кайма с хляб по турски

Тази бърза и лесна рецепта си харесах при Гери, ето  тук




Кайма с хляб по турски

Продукти:

300 г хляб

500 г кайма

200 г заквасена сметана

200 г кисело мляко

1-2 ск. чесън

1 с. л. млени домати

2-3 с. л. олио

сол
черен пипер
червен пипер




Приготвяне:





Нарязваме  хляба на кубчета. Слагаме го в  тава покрита с хартия за печене, поръсваме  ги с олио и соли и печем в предварително загряна на 250 градуса фурна, до златист загар.
Запържваме  каймата добре, добавяме доматите и разбъркваме. Овкусяваме със сол, черен пипер и лют пипер на вкус. Разбиваме млякото и сметаната с малко сол и смачканите скилидки чесън.

На дъното на чинията, предварително затоплена слагаме млечния сос и върху него разпределяме каймата. Отстрани слагаме крутоните, Много бързо и лесно, а и вкусно.

20 коментара:

  1. Даааааа,чудесно!Приказка!...Ще я чета тези дни:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Весе,ти си радар за апетитни гозби,и тази е чудесна,ще опитаме,благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, верно е - улавям ги вкусните нещица отвсякъде, но при теб е особено наситено с такива, знаеш!

      Изтриване
  3. Лесна, вкусна и бърза рецепта! Ама, защо толкова късно я подаваш, Весе? ;)
    Малко да бе избързала и щях да се откажа от буритосите.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересно, отново, а и много вкусно! Поредната изкушаваща рецепта от теб! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Весе,не съм ходила в Турция ,та ще го направя това ястие и ще си представя че съм там....
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе, ми хайде да се хващаме, та там, да опитаме оригинала, дето се вика!

      Изтриване
  6. Наистина бързо, а и вижда се, много вкусно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче, бързо е, но и бързо трябва да се хапва, че от разликата в температурата бързо се стяга мазнината.

      Изтриване
  7. Интересна идея, бърза и лесна вечеря-какво повече да иска човек!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това му е предимството - бързото приготвяне. Поздрави, Марте!

      Изтриване
  8. Веси,
    и на мен ми харесват някои бързи и лесни рецепти.Преди години не съм била вегетарианка и суровоядка.Тази рецепта ми хареса ,защото бързо и лесно може да се приготви.Но аз веднага ще я променя като вместо мляко ще използвам задушени зеленчуци.Млякото и месото в комбинация са една много трудно усвоима от организма храна.Но мога да я приготвя и само с кисело мляко, без кайма в комбинация със сотирани зеленчуци.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, не знам, сигурно си права, понякога разни такива комбинации, дори и вкусни, се оказва, че са нездравословни!

      Изтриване
  9. Весе, много хубаво ми изглежда...Ммммм...втора рецепта за след диетата :))))))

    ОтговорИзтриване