неделя, 21 декември 2014 г.

Факела Любов - 22

Наближава Рождество! Време за добри дела, прошка, смиреност, благодарност...
От мен едно изречено "благодаря" преди доста години, което звучи със същата сила и днес!

Факела Любов - 22



§§§


Благодаря:
За това, че те срещнах
и тази среща осмисли дните ми.
За това, че всяка частица от  мен
диша и съществува единсвено чрез теб
и единствено за теб.
За това единствено,
което ни превръща в едно цяло,
дори когато не сме заедно.
За това, че последната ми мисъл
преди да заспя е за теб,
а сутрин часовника ме буди с твоя глас.
За това, че не ме оставяш сама
нито за миг, дори в сънищата.
За това, че те обичам,
за това, че ме обичаш,
за това, че влюбените винаги са красиви.
За това, че единствен ти
изричаш името ми с толкова любов,
с колкото аз те обичам.
За това,че от пръстите ти струи нежност,
несравнима дори с нежността на вълните.
За това, че устните ти
/единствените устни, които ме влудяват/
ме целуват непрестанно, дори в мислите.
За това, че в погледа ми
се отразява винаги твоят.
Затова, че сърцето ми
пулсира в един ритъм с твоето
/дори понякога се питам - две ли са?/
За това, че всяка моя болка
те изгаря с двойна сила,
а радостта ми - за теб е щастие.
И за моето единствено щастие-
че ти си щастлив:

                                      БЛАГОДАРЯ!

1988г.

Защитено с авторско право

Към днешна дата мога само да допълня списъка с още прекрасни чувства, емоции и най-скъпото нещо в съвместния ни живот - дъщеря ни!!! Благодаря!!!



9 коментара:

  1. Ех, Веси, ще ме разплачеш... Благодаря, че има такива хора като теб!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, колко си мила, Гери...желая ти да бъдеш винаги влюбена и щастлива!

      Изтриване
  2. Толкова хубаво изразена любов и благодарност...оставам без думи, но затова ще си прочета стиховете още няколко пъти.
    Прегръдка, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И това ако не е комплимент, Хриси, че ще препрочетеш....благодаря, прегръщам те!

      Изтриване
  3. Всичко е любов...........
    Обичам те Веси!(:)като приятел)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила ми Миленче, и аз си те обичам, само чакам края на февруари или началото на март да ме командироват за 1/2 ден на Пловдив и ще ти сигнализирам да се видим, ако разбира се и ти го искаш:))

      Изтриване
  4. Ех, тази вечно влюбена Веси! :)
    Желая ти от сърце любовният огън да не стихва никога, дори за минутка, и дълго още да бъде споделян и парещ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ирме, знам те аз, че и ти си от наш'та порода:) А и ти се стягай за Пловдив, близо ти е!

      Изтриване
  5. Весе, Весе...Толкова искренно и лично написано...Тука е почти 3 часа през ноща..Седя и чета..невероятно е..Толкова е чисто, толкова е вълшебно. Истинско е!

    ОтговорИзтриване