сряда, 19 ноември 2014 г.

Кюфтета от гречка (елда)

Кюфтета от гречка(елда)


 Продукти:1 ч.ч. гречка(елда)1 ч.ч. сирене2 яйцабрашноолио
Приготвяне:
Сварява се 1 ч.ч. елда в три ч.ч. вода за 20 минути. Като изстине се добавя 1 ч.ч. сирене, посолява се ако е нужно. Аз сложих две яйца, но доста се разреди, та добавих малко брашно.
Въпреки всичко не можах да оформя на кюфтета, които смятах да панирам в галета, затова направо с лъжицата в сгорещената мазнина. Малко са безформени, но това е положението.
Според мен идеално се съчетават с майонезено-млечно-чеснов сос, но става и без него.
Вкуса е специфичен, на мен ми харесаха, на половинката също, дъщерята както винаги мрънка.

4 коментара:

  1. Веси, сега ще ме накараш и елда да купя! :)
    Тъкмо видях че в блога си нямам никаква рецепта с елда, а съм готвила. Явно трябва да потърся по папките за забутани рецепти и снимки!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Тили, чудесно ще е да изнамериш и ти нещо приготвено, полезна казват е елдата, на мен ми е и вкусна.
    Пращам ти усмивки!

    ОтговорИзтриване
  3. Абе аз с тая елда се мъчих на три пъти. Може и да опитам на кюфтенца, дано ми харесат. Поздрави, Весе!

    ОтговорИзтриване
  4. Не се насилвай Марте, щом не си я харесала. Поздрави и за теб!

    ОтговорИзтриване