неделя, 30 ноември 2014 г.

Факела Любов - 20

Факела Любов - 20

ТОГАВА

Тогава - в нощта теменужно-лилава,
ще бъда по-нежна от пролетен цвят,
тогава, когато щурци ще запяват
и ти ще ме милваш пред целия свят,


тогава ще бъда по-волна от птица,
тогава ще бъда по-сочна от плод,
тогава, когато ти мен ще обичаш
така, че ще бъде мой твоят живот.


Тогава…
Най-чистото утро ще ражда жарава,
най-светлото слънце над нас ще блести…
Нека тръгнем тогава, когато

                                   се раждат звезди!

1988г.
Защитено с авторско право

12 коментара:

  1. Весе, вълшебно, прекрасно стихотворение - такава образност. Поздравявам те! Направи деня ми по-светъл.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еха, колко е приятно наистина да прочетеш, че си усмихнал нечии ден! Благодаря! Анонимен, познаваме ли се?:))

      Изтриване
    2. Да, Весе, познаваме се, при това не само виртуално. Мога да кажа, че те познавам, ти си един от хората, които високо ценя и уважавам. Но тук нека остана анонимен :)))))

      Изтриване
    3. Май взех да се досещаааам...:)

      Изтриване
  2. Браво на момичето.....!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дааа, момиче бях - на 20 години! Прегръдка за теб, пакостнице!:))

      Изтриване
  3. Впечатлена съм от поетичната ти дарба, Весе! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Валя! Аз мисля, че умея обективно да оценявам себе си, уменията си, но ей богу стиховете не мога - просто си ги обичам, те са част от мен. Пак благодаря за твоята оценка, радва ме!

      Изтриване
  4. Много любов, нежност и романтика има във всички твои стихове! За мен е удоволствие да ги чета!

    ОтговорИзтриване
  5. Хриси, дори само на един човек да доставя удоволствие да прочете - си струва да ги публикувам, нали?
    Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  6. Веси,не знаех,че пишеш стихове..Много ми хареса! :)Продължавай все така! :)

    ОтговорИзтриване