сряда, 4 юни 2014 г.

Салата Мимоза



Тази рецептата гледах отдавна в предаване на Звездев, но после търсих в сайта и не намерих

Не мисля, че това и беше и точно името, както и не знам дали съм запомнила всички съставки, но така е вкусно




Салата "Мимоза"




Продукти:

1 пак. ролца от раци
250 гр - 1 опаковка майонеза
3-4 стръка без листата целина /крехки и млади/ или още по-добре селъри
лимонов сок
черен пипер




Приготвяне:


Нарязваме на ситно рулцата, на кубчета, стръковете целина също. Добавяме майонезата, лимонов сок и черен пипер на вкус, разбъркваме. Оставяме да престои в хладилника десетина минути и сервираме. Много свежа салатка





Снимка 2023 Коледа


5 коментара:

  1. Весе,с целината съм на голямо Вие,обаче с останалата част от продуктите съм напълно на ТИ,много обичам майонезена салатка с рулца от раци.Хубав четвъртък,мила!

    ОтговорИзтриване
  2. Роси, ако със селърито по се разбирате :), може да пробваш с него, макар и целината да не се усеща така, аз също в ядене, особено главите не обичам. Ако пък не - има толкова прекрасни рецепти с майонеза и рулца, че даже може и нова да измислиш и да си направиш. И на теб усмивка!

    ОтговорИзтриване
  3. С всички съставки на Мимозката са ми скъпи на сърцето.........така ,че на 100% тази салатка ще бъде уважена у дома още тези дни:)))))
    Веси,не си искам да опитам от твоята,защото съм сигурна ,че вече е само спомен:)))))
    Лек и спорен ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Милена, ще се радвам да ти/ви хареса! Да моята...рецептата е стара, снимките също, а и скоро не съм я правила...:)

    ОтговорИзтриване
  5. Милена, ще се радвам да ти/ви хареса! Да моята...рецептата е стара, снимките също, а и скоро не съм я правила...:)

    ОтговорИзтриване