четвъртък, 12 юни 2014 г.

Зелена салата с череши


Нещо подходящо за сезона:


ЗЕЛЕНА САЛАТА С ЧЕРЕШИ, СИНЬО СИРЕНЕ, ОРЕХИ И ДРЕСИНГ

Продукти:


1 салатка 
1 гл.червен лук
10-15 череши
50гр синьо сирене
50 гр натрошени орехови ядки

за дресинга се разбъркват следните продукти:


1 с.л. горчица
1 с.л. мед 
1 с.л. олио
1 с.л. оцет
1 с.л. червено вино
сок от лимон
сол

Приготвяне:


Салатката се нарязва на ситно. Добавят се нарязания на лунички червен лук /претрит с малко сол/, натрошените орехи, нарязаното на парченца синьо сирене и черешите. Обърква се и се залива с дресинга, оставя се да престои.

* Рецептата съм записала по памет от предаване на Иван Звездев по телевизията преди няколко години, но не открих в сайта.
На мен ми допада вкуса.




4 коментара:

  1. Много любопитна салатка!А и прекрасно изглежда....ще я пробваме:)!Прегръдки,Веси!

    ОтговорИзтриване
  2. Миленче, ако обичате съчетаването на сладко-солено - опитайте, у дома май само аз съм почитател. Благодаря за топлото отношение!

    ОтговорИзтриване
  3. Интересна комбинация Весе1 Трябва да я опитам докато не са свършили черешите! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха, Иван, добре дошъл си! Ако знаеш аз колко от твоите рецепти има да опитваааам.

      Изтриване