сряда, 7 септември 2022 г.

Пърженко с девесил

Видях това ястие някъде из кулинарните групи във ФБ, помолих за рецепта, но не ми я дадоха, затова си импровизирах, най-вече ме впечатли девесила, който напоследъка ми е любим. Фантастичен вкус придаде, поне за мен, опитайте, ако сте любопитни. И ме извинете за некрасивата снимка в тигана:) Ако не виждате девисила, то е защото още не съм го сложила, после забравих да снимам:) порция.

Опитваме у дома да спазваме някакъв по-здравословен начин на хранене, затова ястието не е пържено, но запазих това име, както го видях в нета.


Необходими продукти:

1 патладжан 
2-3 червени чушки
3-4 средни домата
1 глава лук
сол
олио
пресен девесил

Начин на приготвяне:

Доматите смлях, останалите продукти нарязах на парчета, като потладжана изкиснах за кратко в подсолена вода, за да не горчи.
Всичко това сложих в тенджера на котлона, заедно с олиото и оставих да си къкри, докато остане на мазнина. тогава посолих и добавих нарязания девесил. Имахме и домашни содени питчици, фантазия просто.

2 коментара:

  1. Веси,
    Прекрасно сезонно ястие.Любимо и в нашия дом.Но ще очаквам и рецептата за содените питчици.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще гледам да напиша, Ели, в разумни срокове:)) имам над 400 полуготови публикации, и чакат ли чакат да стигна до тях...

      Изтриване