събота, 30 май 2020 г.

Спомени в рисунки:)

Не съм ви споделяла за едно мое старо, старо хоби - да рисувам...Естествено това беше, когато бях дете и девойка, от години не съм хващала нито молив, нито четка. Не е било нищо сериозно, без амбиции, че го правя добре, най-вероятно и затова не съм продължила. Но ми се рисува понякога, заглеждам се по арт материалите, дори си купувах веднъж, дваж четки и бои, мечтая за къщурка на брега, а на тавана и да имам статив и да рисувам:)) Понякога се шегувам, че ще прорисувам пак, когато се пенсионирам:)
Покрай карантината прередих шкафовете у дома и открих някои рисунки, чудесен спомен. 
Две от тях са незавършени автопортрети - в профил и анфас, вие ще кажете дали откривате прилика:) Другия молив е група Сигнал, по една тяхна плоча, а боите са ваза с гербери, от един гоблен :))
Кой ли дявол ме запрати зад бюрото после :))







2 коментара:

  1. Веси,
    и аз като теб рисувах като малка, даже и стихове съм писала.Но сега много отдавна не съм се занимавала с тези ми хобита още от дете.Знае ли човек, може някога и към това да се върна.
    Поздрави и усмихната седмица !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Как добре те разбирам, а и как си приличаме с теб, по толкова много неща:) Прегръщам те, Лени!

      Изтриване