четвъртък, 7 май 2020 г.

Каша от коприва с гъби

Рецептата за тази вкусна проста манджичка видях тук



Продукти:
1 голяма купа коприва
1 стрък пресен чесън
4 стръка пресен лук
300 г гъби
1 морков
3 с.л. брашно
1 ч.л. червен пипер
масло
джоджен


Копривата се измива и нарязва ситно, с ръкавици. Гъбите се нарязват на парченца и се задушават с малко масло в тенджерка. Когато поомекнат, се прибавят настърган на  ренде морков,   и нарязаните чесън, пресен лук и коприва. Всичко се разбърква и се задушава още няколко минути.

На дъното на тиган се сипва малко олио. Прибавя се брашното, разбърква се и се запържва до златисто, слага се червения пипер и се наливат 3 ч.ч. вода, излива се при копривената смес. Ястието се овкусява със сол и джоджен. Бързо, лесно и вкусно!



4 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Петя, извинявай, без да искам изтрих коментара ти, а дори не го бях прочела, натиснах съседния бутон.

      Изтриване
  2. Веси,
    прекрасна пролетна идея.Приготвяла съм подобна каша, още повече - има и гъби в ранна пролет и то диви особено пресни печурки.
    Поздрави и лека и спорна нова седмица !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз досега с гъби не бях правила, но ми хареса:)

      Изтриване