сряда, 8 февруари 2017 г.

Пица от кайма

Кой, ако не Пепчо да предложи рецепта за тази пица, и кой, ако не аз да я направи почти веднага, пък и доста пъти след това. Много бързо, идейно, става и за обикновена вечеря, и за неочаквани гости.

Необходими продукти: 

кайма около килограм, по-добре суха.
1 глава лук
1 яйце
черен пипер,
чубрица
риган
100 мл вода

200гр. кашкавал
2 домата
маслини
някакво друго сирене - топено, ементал, чедър, моцарела
може кисела краставичка, чушка, лютеница



Приготвяне:

Каймата с първата част от продуктите се омесва и разстила в тава, в която са изсипани олиото и водата
Запича се в загрята фурна за 15-20 мин.
Изважда се, нареждат се отгоре нарязаните на кръгове домати и маслини.
Настъргва се кашкавала, нарязаното сирене и се запича до зачервяването им.

 






8 коментара:

  1. Подсещаш ме, че скоро не съм я правила, Веси :) или поне тази година.
    Много е апетитна твоята :)
    Поздрави и хубаво утре!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. То и на мен май е време пак да направя, ще са доволни:))

      Изтриване
  2. Веси,
    много интересна, бърза и лесна пица от кайма.Наистина е подходяща за неочаквани гости, бързи вечери.Чудесна е.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Много апетитно изглежда и страхотна идея, Весе -
    чудесна рецепта, а Пепи е майстор ...
    Поздрави и благодаря на двете ви!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Рецептите на Пепи са винаги сполучливи, в началото на познанството ни, много оприличавах нейната кухня на моята, но вече и тя "изтрещя", пък и аз, та се изместихме доста от традиционните ястия, но пак си намирам нещо по вкуса ми при нея!

      Изтриване
  4. сериозна пица - покрай куп други неща направо съм я позабравил.
    тъкмо за довечера се чудех какво да измисля за една кайма ....
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таман за канибал, като тебе си е:), даже може да си я гарнираш с някое домашно колбасче отгоре:))

      Изтриване