събота, 28 декември 2019 г.

Спагети "Море":)

Навън е студено и прехвърча суграшица, като топчета стиропор. А аз мечтая за слънце и море, мечтая да избягам от грозотата. И го напарвих:)



Продукти и приготвяне - като игра

1 пакет миди полуфабрикат в сос - купувах лятто от Лидл, замразен.
1 домат
масло
бяловино
спагети

Спагетите сварявам до желана твърдост, в подсолена вода, аз лично ги предпочитем по-добре сварени. Отцеждам и добавям бучица масло, разбърквам. Слагам в тигана друга бучица масло и замразените миди, разбърквам около 5 минути, през което време те се отварят и са готови, добавям нарязан домат и малко вино, оставям да се сготвят и изпари виното, около 5-6 минути и сервирам върху спагетите. Лято у дома:)







4 коментара:

  1. Наистина много подходящо да напомни за морето, Веси, за вкуса не се и съмнявам!
    Аз обичам зимата и се разходих точно когато заваляха стереопорените топчета😊, но сега добре би ми дошъл един морски полъх. Целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Знам за теб и зимата, така, както познаващите ме знаят за мен и лятото:) Но пък добре си пасваме инак:))

      Изтриване
  2. Веси,
    във вашия дом наистина е лято макар,че навън е истински студ.Но е толкова красиво с това чудесно лятно предястие с миди и спагети.Аз лично не съм приготвяла миди и дома, никой не е техен почитател.Но съм виждала как ги приготвят, все пак съм от Варна и морските дарове са традиционни в нашия град.
    Поздрави и усмихнати празнични дни !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Учудва ме, обикновено морските хора обичат даровете на морето:) Аз не съм много фен на всички, но миди хапвам, напоследък особено често, явно се пристрастявам лека полека:) Целувки за теб, и за морето!

      Изтриване