вторник, 22 декември 2020 г.

Салата с круша, синьо сирене и валериана


Необходими продукти:
1 опаковка салата валериана - купувам я от Лидл
1 голяма сочна круша
100 гр синьо сирене
зехтин
малинов оцет - моя аз си го правих есента
сол



Приготвяне:

Салатата се измива и подсушава внимателно, много е нежна. Посолява се и се полива със струя зехтин, напръсква се с оцета. Крушата се реже на кубчета, може да я обелите, аз не го направих. Синьото сирене също се нарязва. Поставят се върху зелената салата и се поднася.

4 коментара:

  1. Еха! Валериана обожавам, яли сме във всякакви варианти, но не и в такъв! Разкошна е, Веси! Непременно ще опитам! Целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много я обичам:), скоро ще приготвя и друг вариант с нея, който звучи обещаващо.

      Изтриване
  2. Чудесни салати стават с тази валериана Веси.Правя салати с нея, много красива е и твоята салатка.
    Поздрави и усмихнати и благословени празнични дни !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Май само аз си ги ям у дома, но това не ме спира:)

      Изтриване