сряда, 4 февруари 2015 г.

Крем супа от тиквички с къри

Една вкусна рецепта на Лабрекс от БГ мама


Крем супа от тиквички с къри



Продукти:

4 тиквички
1 гл. лук
1 ск. чесън
4 триъгълничета топени сиренца ( около 80 гр. )
1/2 ч. л къри
1 с.л. краве масло или олио
3 ч.ч.вода

Приготвяне:
Лукът и чесънът се нарязват наситно. Нарязваме и тиквичките.В тенджера слагаме мазнината и запържваме лука и чесъна, добавяме тиквичките, да се запържат. Наливаме водата, да ги покрива и варим до омекване на тиквичките. Когато са омекнали, добавяме топеното сирене, къри и сол на вкус. Варим, докато се разтопи сиренето, бъркайки 2-3 минути, но и да не се е разтопило, не е проблем. С миксер блендираме или пасираме супата направо в тенджерата с пасатор. Поднасяме с крутони.



13 коментара:

  1. Както ми зле тази супича ще ми дойде като балсам на рана, както се казва.....
    Не те прегръщам,че ще те заразя:)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудна е и много вкусна, но ще я оставя за пролетта, нещо нямам доверие на тиквичките по магазините в този сезон!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз ще постъпя като Тили, тъкмо дотогава хубаво ще съм й събрала мерак за правене. Звучи чудно вкусно, Веси! :)
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Вкуснотийка, Весе! Зачудих се къде си намерила тиквички по това време, сигурно и аз като Тили ще оставя рецептата за пролетта, но идеята за тиквички с топено сиренце много ми хареса. Поздрави и слънчев ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна супичка, Веси.Не съм правила тиквички в комбинация с топено сирене.Интересна комбинация - бърза, лесна и вкусна.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  6. Момичета, писала съм и друг път, че част от рецептите и снимките ми са стари, дори преди няколко години, просто ги пускам и в блога сега. Тази е една от тях, тиквички не съм купувала зимата, не са ми нито по вкуса, нито по джоба, ще чакаме сезонните! Не съобразих, че и рецептата можех да пусна по-късно. Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Обичам крем суха от тиквички и правя целогодишно,чудна е твоята,Весе!

    ОтговорИзтриване
  8. Тиквички при нас има..Що не взема да направя...Изглежда супер вкусно, Весе!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Много обичам тиквички, но и крем супи обичам! :) Чудесно изглежда, Веси!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Роси, Аля, Светле, благодаря за одобрението!

    ОтговорИзтриване
  11. Вълшебна, в този вятър и студ си е направо мехлем! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване