понеделник, 23 февруари 2015 г.

Кронъти от бутертесто

Кронъти от бутертесто



Винаги съм се чудила дали може да се пържи бутертесто. Някъде в нета видях преди време този лесен вариант на така известните в Америка кронъти (Не че съм ходила и видяла, но гледах предаване по телевизията). Е, ще направя и тях някога, но сега имах останало бутертесто и се сетих как да го оползотворя.

Продукти:

бутертесто - ползвам на Лидл
олио
пудра захар

Приготвяне:

Изрязваме от бутертестото пръстенчета, може с две чаши с различен диаметър. Загряваме повече олио и пържим пръстенчетата на маслена баня до зачервяване. Изваждаме и още топли поръсваме с пудра захар и сервираме.
Може да се предложат и със сладки или шоколад, а сигурно и в солен вариант, но ние ги хапнахме така.




7 коментара:

  1. Весе,мАни го името-трудно да произнясяне....трябва да се побългари.Иначе че бих отказала нищо от бутер тесто на Лидъл.Щом сте си ги хапнали така,значи е вкусно.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Права си, Живе, и аз не си падам много по "вносните" имена:)

      Изтриване
  2. Хм, интересно? Сега остава да пробваме, Весе;) Хубав ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз до сега не съм пържила бутер тесто,но щом го препоръчваш туй чудо ще се пробва....Прегръдки,Веселушке:)

    ОтговорИзтриване
  4. Марте, Миленче, ако не ви се занимава с оригинала и този вариант ще ви свърши работа!

    ОтговорИзтриване
  5. Ох, Весе, не съм и чувала за кронъти (само за донъти :) ) но май ще трябва да опитам. Благодаря ти за идеята! Поздрави и слънчев ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Вале, те оригиналните кронъти звучат по-вкусно от донътите (ох, права е Живето, изкривих си езика), но не съм ги приготвяла, тези са им бледо, бързо копие:))

    ОтговорИзтриване