сряда, 11 февруари 2015 г.

Пиле паприкаш

Една лесна и проста манджичка, която може би всички знаете. Не зная как е в оригинал рецептата, но аз я правя така:


Пиле паприкаш


Продукти:

около 400гр. пилешко филе
1 голяма глава кромид лук
4 чушки - 2 червени и две зелени (може и замразени)
3 домата
сол, червен пипер, черен пипер, магданоз

Приготвяне:

Пилето се запържва в мазнина. Добавя се нарязания лук да омекне, след това се слагат последователно нарязаните на дребно или на жулиени чушки и домати. Посолява се, изчаква се да се изпари водата, прибавя се червения пипер, обърква се хубаво и се налива около 1 и ½ ч.ч. вода, да покрие месото и зеленчуците. Къкри на слаб огън до готовност. Поднася се поръсено с черен пипер и магданоз


5 коментара:

  1. Чудна е! И да се топне човек залъчето в соса!
    Приятна вечер, Веси!

    ОтговорИзтриване
  2. Веси сипи повечко сосче,че и аз се нареждам до Тили!
    Чудна манджичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Простичко, ама наистина ужасно вкусно.
    Отдавна не съм приготвяла тази манджичка, наистина е само да си потопиш залъчето топъл хляб в нея, разкош!

    ОтговорИзтриване
  4. Aaa, и аз съм на трапезата - това е толкова уютна домашна манджичка! Поздрави, Веси!

    ОтговорИзтриване
  5. Тили, Миленче, Мария, Валя - добре сте се почерпили, да ви е сладко!

    ОтговорИзтриване