сряда, 26 ноември 2014 г.

Пиле със сос

ПИЛЕ СЪС СОС

Продукти:
1 пиле, около 1 кг.
3 яйца
2 - 4 с.л.брашно
1/2 пакетче масло
100 мл. олио
5 скилидки чесън /правих с пресен чесън/
1 лимон
сол

Приготвяне:

Пилето се сварява на порции и след това се полива с разтопеното масло и се запича във фурната до зачервяване. Взема се 1 литър от бульона и в него се разбиват яйцата и брашното, счукания чесън, малко сок от лимон и олиото. Сосът се вари до желаната гъстота, като се бърка непрекъснато да не се пресече. Пилето се поставя в широка чиния и се полива със соса. Отстрани може да се украси с резенчета лимон.
Вкусно.

*Рецептата е от сайта  "Розали".

14 коментара:

  1. Е такова нещо не съм правила, Весе. Обаче много ми хареса идеята :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еми Илианче, ще трябва да почакаш, леле как устояваш ти да постиш и да надничаш по блоговете дори? Браво!!!:)

      Изтриване
  2. Това е вкуснотийка , Весе! Обичам да готвя такова пиленце с бял сос, но моите се мръщят на брашното вътре, та аз се изхитрявам с повечко наситнен зеленчук ... Поздрави и усмивки днес! И да, това ми е другият профил в Гугъл, не се чуди! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Валя. Ама остави пилето - интересни нещица видях в този ти профил:))
      Ти форекс трейдър ли си? Макар да не съм много запозната с дейността, но ми се вижда безкрайно интересно...това хоби ли е, пък и на руски ... поздравления, впечатлена съм!

      Изтриване
    2. Благодаря ти, Весе! Руският е първата ми специалност... а трейдърството... ами дотам ме докара демокрацията........ :))) Сега обаче ги харесвам и двете занимания (освен кулинарията, която е развлечение) и затова ги съчетавам. :) Прегръдки!

      Изтриване
    3. Чудесно е, че харесваш това, с което се занимаваш и извън хобито“!

      Изтриване
  3. Мноооого апетитно,много!Чудна гозба,Весе!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Роси, а при теб какво да кажа - вляза ли - няма прошка - всичко искам!

      Изтриване
  4. Вкусно!...Сядаме ли?!:)
    Прегръдки,Веселушке!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мда, първо сядаме, а после пъшкаме(в момента дори, че трудно спирам):)) Прегръд-прегръд!

      Изтриване
  5. Виж, това е идея да се запече месото. Иначе и аз обичам този сос.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили, личи си, че си опитен кулинар! Хубав петъчен ден!

      Изтриване
  6. Страхотно изглежда, Веси, наподобява ми фрикасе и бешамел а малкият ги обожава, сигурна съм, че и това ще ни допадне. Много вкусна снимка:). Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате, сготви му на малкия:), пък ти гледай отстрани и се облизвай:!

    ОтговорИзтриване