понеделник, 17 ноември 2014 г.

Пържола с гъби, кашкавал и яйца

Пържола с гъби, кашкавал и яйца




Продукти:

6 свински пъжоли без кост
250 гр. гъби /при мен домашно мариновани по рецепта на Пепчо/
2 с.л. брашно
1 с.л. масло
150 гр. настърган кашкавал
2 яйца
4 супени лъжици заквасена сметана
олио
черен пипер
сол

Приготвяне:


Пържолите се осоляват, наръсват се с черен пипер, овалват се в брашно и се изпържват в олио от двете страни. Нареждат се в йена на два реда, между тях се слагат гъбите. Разбиват се яйцата и сметаната, прибавя се настъргания кашкавал и се излива върху пържолите. Запича се в силна фурна до зачервяване. Поднасят се с гарнитура от задушен грах с моркови или картофено пюре.Пържолите стават много крехки, просто се смесват с пухкавата яйчено-кашкавалена смес.

*Рецептата е от изрезка от вестник, но има автор - Кита Светозарова от Бургас :smile1:
Приготвяла съм я преди 5 години, но е много вкусна и май ще намери скоро пак място на трапезата ни.

11 коментара:

  1. Весе, какви са тези изкушения. Уф, как бих хапнала сега една пържола...ммм...абе дръпвам си чинията...не мога да гледам безучасно...
    Прегръдки миличка!

    ОтговорИзтриване
  2. Веси, тези пържолки вече са по нашата част :) С удоволствие ще ги приготвя и ще се хапнат у дома с усмивка. :)
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Аля, Хриси, хапвайте, хапвайте, а аз благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. Ех, че вкусно! Не бих отказала две порции:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траяна, добре дошла и веднага получаваш поне две порции:) Хубаво утре!

      Изтриване
  5. Много ми се "усмихна" окото кат зърна прекрасните ти пържолки:))))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленче, най-обичам усмихнати очи, тогава усмивката е искрена! Поздрави!

      Изтриване
  6. О, това си е разкош! Запази ми:))) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, всъщност рецептата е от "модела" стари, не съм приготвяла скоро, та ще е "баята" да съм я опазила дори:)), но ако трябва ще ти спретна:)

      Изтриване
  7. Веси, много вкусно и уютно е при теб. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, благодаря, и моето усещане при теб е същото! Хубава вечер!

      Изтриване