неделя, 16 ноември 2014 г.

Моята бъркана баница

Хапваше ми се нещо тестено, но бързо, без мая и втасване. Разгледах доста рецепти в нета, сред които такива за мързелива баница. Повечето обаче бяха със сода, която недолюбвам. Пък и сирене нямах, само козе, а децата не го обичат. Е, импровизацията се оказа повече от успешна - много, много вкусна.

Моята бъркана баница



Продукти:

2 яйца
1 ч.ч. кисело мляко
1/2 ч.ч. олио
2 ч.ч. брашно
1 бакпулвер
200 гр котидж сирене (прясно зърнесто сирене)
50-100 гр пушено филе(толкова се подмяташе в хладилника)
50 гр настърган кашкавал
100 гр извара
сол
чубрица
1.с.л.масло

Приготвяне:



В дълбока купа разбърках яйцата с вилица, добавих и останалите продукти, без маслото, като продължавах с вилицата, не съм ползвала миксер. Намазах тавичка с размери  20/20 см с масло, без да го разтопявам. Изсипах сместа и пекох на 200 градуса до златист загар и суха клечка.
Много, много вкусно, особено с кисело мляко поднесено.





12 коментара:

  1. Колко тесто изядох днес... Съвестта ми е страшно гузна. :)
    Обаче за едно такова парченце бих си затворила очите - прекрасна баничка, Веси! Мисля, че трябва да импровизираш все повече, чудни вкусотии се получават. :)
    Поздрави и спорна седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, Гери, аз колко обичам тестено...И обичам да импровизирам, но пък от друга страна - толкова вкусни и изпитани рецепти има в нета, че се изкушавам да ги опитвам:)

      Изтриване
  2. Прекрасно си я бъркала .....Приказка ти е баницата,Веси!

    ОтговорИзтриване
  3. Честно д аси призная, много обичам импровизациите, ВЕсе! С удоволствие ги бъркам вкъщи, обаче изпитвам скрупули да ги показвам в блога... защо ли... :))) Та те обикновено са най-вкусни. Твоята е супер и ще взема да използвам идеята, обаче с наличните ми продукти. Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Валя, и аз така - обикновено забравям какво съм забъркала, ако не го запиша и после не само, че не вижда бял свят, ами и не мога да го повторя:) Та и тук баничката се получи според наличните продукти, но побързах да я публикувам, защото много ми хареса резултата. Хубаво утре!

      Изтриване
  4. Чудна чудна чудна баничка!!! И с чашка айранче. Туй да ми забъркаш, като ти дойда на гости! Аз колко вече си поръчах, цяла седмица ще стоя у вас докато го изям :)))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аля, ти само ела:) Да ти кажа откакто имаме тази котка не смея човек да поканя вкъщи (то миризми, то косми, хаос...:(((), нооо ти си ми сестричка и знам, че обичаш котки:)))

      Изтриване
  5. Тук ухае на нещо доста вкусничко! :)
    Веси,при импровизациите май се получава най-добре!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Да, много беше вкусно това експериментче, Тили!
    Хубав утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Мнооого вкусна баница,Веси,много,искам я още сега!Честит празник на семейството!

    ОтговорИзтриване