вторник, 24 януари 2023 г.

Бонбони Релакс

Моето любимо лекарство, след работа - кулинарията. Резултата са тези здравословни бонбони. Кръстих ги Релакс, защото направата им ме разтоварва. Измислих си ги, според наличните продукти. Сурови са, не съдържат яйца, брашно и захар. За по-здравословен и веган вариант и маскарпонето може да се замени с тахан или кокосово масло, късно се сетих аз. Продуктите са приблизителни, може да се импровизира.



Необходими продукти:
около 200 гр орехи, почистени
около 20 фурми, накиснати във вода
200 гр маскарпоне
2-3 с.л. овесени ядки
2-3 с.л. кокосово брашно

150 гр черен готварски шоколад
1-2 с.л. смлян шамфъстък

Начин на приготвяне:
В робота смлях ядките, добавих фурмите, без костилки, овесените ядки и маскарпонето. Блендирах до еднородна смес, която ми се стори рядка, затова добавих кокосово брашно, до желана консистенция, да може да се оформят топчета. Стопих шоколада в микровълновата, отваряйки и разбърквайки често. Всяко топче овалях в шоколада и внимателно изваждах с две клечки за зъби върху хартия за печене. Не се стараех много в оформянето,харесаха ми в по-небрежен вид. Поръсих всеки бонбон със смлян шамфъстък. когато стегнаха, сложих в капсули, за работата, а за домашните оставих така, в бонбониерата директно.

Опитах една - много ми хареса.







Няма коментари:

Публикуване на коментар