неделя, 5 април 2020 г.

Пролетни яйца


След доста дълго отсъствие, за което съм си обещала да споделя по-нататък (такава е и първоночалната конценция в блога ми - да бъде моят дневник), отново съм на линия в блога.
Освен основната, друга причина да не качвам стари рецепти е, че не ми се струва много уместно, в настояата ситуация да се показват завързани манджи, с продукти, които не всеки има у дома.
Днешната рецепта обаче е бюджетна, лесна, вкусна и полезна. Ако можете да си позволите да излезете и да си купите продукти, направете я и ще се насладите на нещо вкусно и евтино.
Стига приказки, ето и рецептата, която видях при Гала, тези дни и това е второто нещо, което приготвих от над 20 дни насам. Чудех се как да ги кръстя тези яйчица, но мисля, че така е добре.



Продукти за две-три порции:

1 връзка пресн лук
2-3 стръка пресен чесън
2 средни домата
парче сирене, около 50 гр
6 яйца
сол
олио и масло



Приготвяне:
Нарязваме измития лук и чесън. В дълбок тиган наливаме струйка олио и домавяме малка бучка масло (разбира се може с един вид мазнина), добавяме лука и задушаваме. Аз долях след минутка и малко водичка, хубаво да поомекне лука. Следват настърганите домати, които отиват в тигана, оставят се да се поизпари течността, натрошаваме отгоре сиренето и веднага чукваме яйцата, цели. Посоляваме леко, по желание. Захлупваме тигана с капак и оставяме да се забулят, но да остане рохък жълтъка, периодично проверяваме до желано стягане на яйцето. Сервираме горещо!








2 коментара:

  1. Страхотна вкусотия, Веси! Много ми допадна и ще я приготвя тези дни.
    И аз качам бюджетни манджички напоследък.
    Не само, че ми се струва някак нередно да въртя засукани ястия, ами аз самата разполагам с основни неща сега. Излизам супер рядко и пазарувам разумно. За себе си съм си казала, че има време за глезене и не е сега.
    Прегръдки от мен и се пазете!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гале, ама наистина е много вкусно, и точно така не ми бе хрумвало да правя яйца.
      За всичко останало съм напълно съгласна:) Поздрави!

      Изтриване