сряда, 5 юли 2017 г.

Уикенд безвремие и една годишнина


Отдавна имах нужда от това, ама точно от този тип бягство от всичко.
На вилата на децата, за два дни, само четиримата...
Тишина...тишина...тишина...
Само жуженето на насекомите, близкия ромон на рекичката, птичките, едно бездомно коте, което оказа се си има потомство от три мъничета и едно бездомно куче...
Два дни не си погледнах телефона, нито часовника...
Плевих мини градинката с цветенца и някой зеленчук. Рязах лук за сушене,  идеята си беше моя, че се оказа повечко избуялия лук, но дъщерята провери в нета има ли такова чудо и попадна на "Храна за моите канибали", естествено, то не остава ненаправено нищо от таз работна девойка Пеп!
Пекох се на площадката:), мързелувах, четох книжка на люлката - страшен кеф, смях се много на двете съседчета, които докараха баба си до истерия, като се цопнаха в студения басейн, любувах се на времето, на градинката, на памуковите облаци, на слънцето, мокрих се на пръскачката, насладих се на прохладната нощ, наслаждавах се на компанията на най-любимите ми същества.
Чувствам се отпочинала, заредена, добра, обичана, цяла, цветна, усмихната...
След напрегната работна година и в очакване на почивка, това си беше пълен релакс и рестарт.
Пълна хармония, спокойствие, идилия, един уикенд безвремие.



































Не можах да пусна публикацията в неделния ден, нито в предните два, но и тук пръст има май някаква незнайна сила:), поглеждайки датата - на днешния ден, преди 28 години Той поиска ръката ми от моите родители!
Има защо да си спомняме този ден!
Чести празник, скъпи!

11 коментара:

  1. Веси,
    да ти е честит празника.А лятото е сезонът за почивки, за релакс, за барбекю и пикник.И аз се чувствам така когато си отида на село.Напълно се откъсвам от градската среда и забравям за нея.Потапям се изцяло сред природата и нейните красоти, бране на билки, подготвяне на зеленчуци за зимата.Ако имаш повечко пресен лук го съхрани във фризер.Аз така правя и го използвам през зимата.
    Поздрави, весело и прохладно лято !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз като ида на село не се чувствам така:), мама, тате, брат ми...работа, изнервено положение...но, на вилата с децата - направо идилия беше, обичам да ходя там!
      Лука във фризер много не ми харесва, някак се смива после, ще пробвам така, изсушен, може и да се смели за подправка.

      Изтриване
  2. Аааааа каква красота! Как си полегна на люлката..искам и аз :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да видиш ти колко ме изкушава с Гьочай, нали така беше...Там, на верандата, дето си ми обещала да спинкаме и да си говорим цяла нощ:)

      Изтриване
  3. Обожавам такива местенца, за почивка, релакс, презареждане... Природата дава много, само трябва да си сред нея и да поглъщаш с пълни шепи.
    Изкарала си си страхотно!
    Не съм сушила лук, но съм чела в рецепти да слагат. А за Пепи, вЕрно е това. Тая жена всичко е правила. Ха си чукнала в гугъл търсачката, ха веднага ти излиза блога ѝ :)))

    И честита годишнина, Веси!
    Да се обичате, подкрепяте, уважавате и да имат хубави и слънчеви дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мястото е вълшебно, диво, сякаш се връщаш назад във времето, магично място.
      Много добре ми се отразява това откъсване за ден-два, а цяла вечност са!
      Прегръдка за теб!

      Изтриване
  4. Ако знаеш само как топло ме усмихна, Веси! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А пък твоята усмивка роди още по-широка при мен, Зори! Прегръдка!

      Изтриване
  5. Дори и със закъснение, използвам възможността да Ви честитя годишнината. Бъдете все така щастливи още дълги години.
    Нека радост, усмивки и само хубави моменти има занапред в живота Ви. Всичко най-добро.

    ОтговорИзтриване
  6. Стани...обичам те!
    Бяхме на мори и щях да звънкам...но се отдадох на тотален мързел, дори от телефони:)

    ОтговорИзтриване
  7. Част от сърцето ми е там и ще е винаги там...обикнах това място.

    ОтговорИзтриване