вторник, 8 март 2016 г.

Ще ме познаеш

Ще ме познаеш по разпилените  коси,
сресани от вятъра и дъхащи на цветя...
Ще ме познаеш по искрящите очи,
поглъщащи жадно всяка красота...

Ще ме познаеш по нежните ръце,
стаили в пръстите морска ласка...
Ще ме познаеш по широкото сърце,
побиращо всяка "нечия "болка...

Ще ме познаеш по безумната сила,
да мога всичко, когато потрябва...
Ще ме познаеш по вечната слабост
да съм докрай влюбена и отдадена...

Ще ме познаеш по плахата усмивка,
с която дарявам, без да меря, доброта...
Ще ме познаеш по звънката музика,
в акордите, отразяващи  смеха...

Ще ме познаеш  по походката,
притаила грацията на сърна...
Ще ме познаеш по болката,
с която ще замерям в гнева...

Ще ме познаеш по сълзите, дето
бликват даже при дребен каприз...
Ще ме познаеш по уханието,
едва доловимо, като утринен бриз...

Ще ме познаеш...дори само по това...
Аз съм просто...Жена!

8 март 2016 г.
Защитено с авторско право

Съвсем сурови и необработени стихове, но излезли от душата ми...
Честит празник на всички малки, големи и най-големи Жени!
Нека носим красиво това призвание - да сме нежната половина на човечеството!

И любимите ми стихове от миналата година.

Аз съм просто жена! - 2015 година


12 коментара:

  1. Честит 8 март, Весе!
    Прекрасни стихове, докосват душата! Ей така, сурови, те са най-истински...
    Сърдечна прегръдка и много весел празник!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна си, Веси! Честит празник на патеричка! Бъди вдъхновена!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник, Веси! Чудесно стихотворение!

    ОтговорИзтриване
  4. Е, не са чак толкова сурови...И са истински. Поздравления

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря на всички, радвам се, че харесвате стиховете, ей така се изляха и нямах време да ги препрочитам и осмислям. Понякога така се получат най-добре, друг път имат нужда от обработка и промяна тук там:))

    ОтговорИзтриване
  6. Ще ме познаеш по широкото сърце,
    побиращо всяка "нечия "болка...

    Ще ме познаеш по безумната сила,
    да мога всичко, когато потрябва...
    Ще ме познаеш по вечната слабост
    да съм докрай влюбена и отдадена...

    Прекрасни думи,Весенце!
    Дори и с малко закъснение те поздравявам от все сърце. Бъди обичана винаги!
    Прегръщам те силно!

    ОтговорИзтриване
  7. Аля, твоята оценка, знаеш колко е важна за мен! Прегръщам те, приятелко!

    ОтговорИзтриване
  8. Веси,
    честит да е празника за всички с малко закъснение.Здраве и благоденствие за нежната половина на човечеството.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  9. Отговори
    1. О, Марианка, добре си ми дошла. Не мога да ти опиша колко ме зарадва! Поздрави и за всички вас, хайде, стягайте багажа лятото!

      Изтриване
  10. Веси, така силно преминаха суровите ти стихове през душата ми, че оставиха сълзи в очите ми. Искрени и истински! Бъди здрава и щастлива! Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване