събота, 14 февруари 2015 г.

Ден на любовта, ден на виното

 и ... още нещо!

14 февруари и много преди него


Празнуваме и днес годишнина,
парад на любовта ни, не какво да е...
И ако трябва днес да се замислиме
пак този път със теб ще избереме!

Ти, моя утрин неизменно споделена,
без теб не искам да започва моя ден...
Ти, моя нощ, мечта, насън лелеяна
и мой копнеж във страст изпепелен!

Ти моя болка, грижа непрестанна -
добре ли си, и здрав ли, наранен...
Ти, моя радост - трепетна, омайна,
мигът със теб е щастие за мен!

Ти, моя сила, истинска опора -
да се облегна в трудния момент...
Ти, моя слабост, аз за тебе съм готова
света да преобърна някой ден!

Аз, твоя утрин все до теб отляво,
през сън целувката дори усещам...
Аз, твоя нощ, от твоя сън дошла направо
от твой копнеж в реалност се превръщам!

Аз твоя болка и тревога всеки ден -
добре ли съм и имам ли си всичко...
Аз, твоя радост - гледаш  възхитен,
и ме наричаш  щастие едничко.

Аз, твоя сила, твоята подкрепа-
за да не бъдеш нивга победен...
Аз, твоя слабост, ти на мен обречен
и срещу себе си би тръгнал някой ден!

Ти моя обич, мое щастие, пътека,
аз - твоята любов, съдба и плен...
Обичам те, обичаш ме и нека
честит да бъде този само наш си ден!

14.02.2015г.

Защитено с авторско право

И една прекрасна статия, на която винаги се просълзявам...Честит празник!





10 коментара:

  1. Прекрасно е Весе!
    А статията ...рева.....:(((((((...Не знам какво да кажа, само ще цетирам малък откъс...

    Тя е там - в топлото кафе сутрин, чийто аромат стига до носа ти, докато някой те е оставил да се излежаваш. В нарязаната специално за теб на парченца ябълка. В неочакваната целувка зад врата, докато работиш.

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни нови идеи и нови изяви на твоя поетичен талант, Весе,
    който високо ценя, който ме впечатлява, очарова...
    Много адмирации за теб и благодаря.
    "Без плюш и шоколад за любовта" - безмълвна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дианка, ти си първата, която ми каза още преди години "имаш талант, пиши" и ме насърчаваш непрестанно толкова години. Аз трябва да ти благодаря за това, че те послушах и споделих тук моите стихове. Твоето одобрение ми е важно!
      А статията е толкова ... човешка!

      Изтриване
  3. Веси, само ще ти пожелая винаги да грее в теб светлинката на онази истинска и неподправена, толкова семпла и неописуема любов!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, следвай и ти тази пътеводна светлинка и живота ти ще бъде винаги озарен и пълен!
      Прегръдка!

      Изтриване
  4. Веселушке....Цял живот Ви пожелавам да изживеете като двете половинки на едно цяло!Винаги да си пълна с енергията и желанието да твориш!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка, тя музаа нахлува отведнъж и после изчезва...и пак се връща...дано има поводи да ме навестява често. Прегръщам те и на вас желая взаимност!

      Изтриване
  5. Честити празници, Веси, най-вече на Любовта! Тя е твоята вдъхновителка, личи си във всяка дума! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има ли нещо по-важно от любовта, Кате...А иначе - днес при нас празника е най-вече личен и много преди да стане модерен "свети Валентин". Така че - троен е поне!
      Хубаво изкарване и на вас.

      Изтриване