вторник, 2 декември 2014 г.

Чорба от агнешко месо по кюстендилски

Днес ви предлагам една вкусна и засищаща гореща чорбичка:)

Чорба от агнешко месо по кюстендилски

Продукти:


400гр. агнешко месо
1 морков
1/2 глава целина
2-3 картофа
1 с.л. брашно
1 глава лук
2-3 домата или смлени от консерва
3-4 скилидки чесън
олио
магданоз
кимион
черен пипер
сол

Приготвяне:


Месото се измива, нарязва се на късчета , залива се с 7 чаши студена вода и се слага да се вари. Посолява се. Добавят се нарязаните на дребно моркови и целина. В мазнината се задушава лука и брашното. Добавят се към чорбата. След малко се прибавят нарязаните на кубчета картофи и на ситно домати. Вари се до готовност на продуктите. Малко преди сваляне от огъня се добавя смачканите скилидки чесън. Супата се поръсва с нарязан магданоз, черен пипер и кимион. Поднася се гореща.

 




17 коментара:

  1. Веси,много вкусно изглежда! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много рядко правя агнешка супа, защото нямам винаги месо.
    Твоята изглежда чудесна, Веси!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, доскоро ми пращаха домашно, но вече няма...така че вече ще е рядкост и на моята трапеза:(( Но имам събрани рецепти:))

      Изтриване
  3. Щом е чорба за мене е, па ако ще да е и кюстендилска!
    Вкусно и апетитно!
    Поздрави! Хубава сряда, Веси!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм по чорбиците и супите, Ивана, не мога без тях. А колко е кюстендилска не знам - така съм я записала:)

    ОтговорИзтриване
  5. Пак си сготвила вкуснотийка, Весе! Топла и уханна, ммм!!! Поздрави и прегръдки, непораснало момиче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Валя, благодаря за милите думи и поздрави, наистина ли заслужих...:)Готова съм да отвърна със същото с удоволствие::))

      Изтриване
  6. Агнешко ще си купя утре от едно място и с част от нея ще опитам кюстендилската чорбица;) Изглежда подходяща за мен и за сезона. Позфдрави, Весе!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, Марте, ще споделиш дали ти е харесала!

      Изтриване
  7. Звездичките, Весе... оттук ще заблестят ярко, ярко !!!
    http://i811.photobucket.com/albums/zz35/ivaceda/stars_zps1c0l5hzc.gif

    Много ще се радвам да блеснат! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Какво да кажа, Валя - освен да благодаря за приятелски подадена ръка! Даже се позачудих ще се справя ли, пък то не било трудно:) Е, заблестях и аз:) празнично! Благодаря!

      Изтриване
    2. Аз не съм се съмнявала, че ще се справиш. :) Много е красиво и празнично! Поздрави!

      Изтриване
  8. Точно подходяща за този сезон - топла и сгряваща и много вкусна чорбичка! Чудесна е, Веси! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Имам сантимент към този край, Весе...,
    обичам регионалните и традиционни рецепти, твоята изглежда чудесно...
    Сърдечни поздрави, хубави и усмихнати декемврийски дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Интересно...сантимент:) И аз обичам да пробвам рецепти от различни краища на страната, Дианка. Усмивка за теб!

      Изтриване