вторник, 16 декември 2014 г.

Супа от сухи чушки и сирене

Една рецепта, подходяща за сезона, записала съм я някъде от БГ- Мама преди време.


Супа от сухи чушки и сирене





10 сухи, червени чушки
1 средна глава лук
200 гр сирене
1-2 с.л. брашно
1-2 с.л. олио
сол

черен пипер
девисил

Лука се нарязва  и задушава в олиото до омекване, прибавят се около 2 литра гореща вода и сухите чушки. Огъня се намалява и чушките се сваряват до омекване. Когато са готови, месестата част на чушките се изстъргва с вилица и се връща във врящия бульон, подправя се със сол и черен пипер. В чиния се сипва брашното и в него се натрошава сиренето, като трохите сирене се размесват леко с брашното, така че то да полепне по тях и да се оформят "топченца". Сиренените трохи се изсипват заедно с останалото брашно в горещата супа, изчаква се да заври около 5 минути и се маха от огъня, добавя се девисила.

6 коментара:

  1. Брей, че интересни рецепти публикуваш. Тази супа нито съм чувала, нито виждала, нито опитвала:). Изглежда вкусно. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Простичко и вкусничко! И аз не съм срещала такава чорбица! Предстои направата ѝ!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. И за мен е новост,но много ми хареса как "звучи"......Прегръдки,Веси:)

    ОтговорИзтриване
  4. Прегръдка Миленче, и ти за мен си новост, но ми харесва как звучиш:)))!

    ОтговорИзтриване