събота, 13 декември 2014 г.

Ръчно изработена коледна украса

Преди седмица дъщерята ме изненада. Прибирайки се вкъщи заварих една работилница за коледни украшения от брашно, вода и сол. Малко боички, пайети, блестящи елементи, панделки или кламери и имаме готова ръчно изработена украса за елха и не само.





















Част от елементите, които бяха останали недоукрасени довърших аз и използвах за тези малки подаръчета за колегите на коледния банкет на службата - има няма 35 бройки докарах. Сложих и по късметче - на кой каквото се падне:) Надявам се да съм ги изненадала приятно!





И един коледен венец само от хартия и мъниста :)





11 коментара:

  1. Ох, че хубаво! Веси, приемате ли чираци? :)
    Усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, след тези усмивки - защо заедно да не потворим!

      Изтриване
  2. Веси, искам и аз едно пакетче с късметче :)...или да дойдем с Гери и да си направим :)
    Много хубава идея да зарадваш колегите си. Вярвам, че са били очаровани!
    Сърдечна прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хриси, само си избери фигурка - и тя пристига с късметчето. Дано съм зарадвала колегите!

      Изтриване
  3. Весе, обожавам такива занимания, бих се радвала да съм ти колежка , ама на: тази година нито творя, нито подаръци чакам ( от колегите);) Ще се нарадвам на твоите за компенсация!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марта, и аз много обичам да се занимавам, но сякаш последните години все не ми стига време, а наред с това и фантазията ми закърнява, идеите си стоят някъде скрити и не щат да излизат:))
      С удоволствие бих ти пратила една фигурка!

      Изтриване
  4. Пиршество на красотата....Приказно е днес при теб,Веси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленче, дъщерята е създателя на коледната приказка, аз само на края се включих...но си добре дошла в ролята на фея...:)

      Изтриване
    2. С удоволствие...Обличам си роклята и идвам с пръчицата:))))

      Изтриване
  5. Страхотни са, Весе! Адмирации за дещерята, браво!!!
    Ангелчето най-много ми хареса! :)))

    ОтговорИзтриване