понеделник, 9 февруари 2015 г.

Супа от толстолоб

СУПА ОТ ТОЛСТОЛОБ

Продукти:


1/2 глава от толстолоб /примерно 5 килограмов/, може и с котлети
1 морков
1 глава лук
1 ч.ч. смлени домати
1 к.ч. ориз
1 с.л. девисил
1 ч.л. готова подправка за риба
1 ч.л. настърган хрян
3-4 с.л. майонеза
3-4 с.л. заквасена сметана
3-4 с.л. олио/зехтин
сол и черен пипер на вкус

Приготвяне:


Сварява се добре почистената и измита глава в подсолена вода. Обезкостява се, като се ползва само месото. В загрят зехтин се задушават нарязаните на кръгчета моркови и на дребно кромид лук, както и хряна. Добавят се доматите. Като заври се изсипва в прецедения бульон. Добавя се измития ориз. Ври до готовност на зеленчуците и ориза. След това се връща и накъсаното месо. Поръсва се с подправките и се застройва с майонезата и сметаната. Получи се вкусна супа.






10 коментара:

  1. И изглежда вкусна! Бих пропуснала само готовата подправка. Ти толкова хубави зеленчуци си сложила в супичката, че и само с тях си представям колко е уханно. А и тази рибка ми е много вкусна!
    Изненада ме със застройката, не бях чувала досега. Пак се разприказвах, ама и ти пак вкусно си сготвила, Весе...
    Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Веси, много обичам рибена чорба и ще ми бъде интересно да я опитам с тази застройка. И мен ме изненада тази застройка.
    Прегръдка и весела седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Една чудна рибена чорбица! Обожавам ги! Подкрепям Герганчето, много интересна застройка. Обикновено ям супата с лъжица заквасена сметана. Трябва да се опита и по твоя метод.

    ОтговорИзтриване
  4. Оох, Весе вкусна рибена чорбичка! Трябва само да си намеря глава от толстолоб, че в нашия квартал са кът магазините за риба... :(

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна супичка, Веси.Не сме почитатели на толстолоба, баща ми много не го харесва, но скоро улови пресен от язовира ни на село и се оказа много вкусен.Любител е на рибата приготвена по всякакъв начин.Тази застройка малко ми се струва странна с тази майонеза, но със сметаната определено ще стане по - добре.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  6. Ами точно ми е тази в чинийката дето си ми сипала, Весе, ще си я хапна с такъв кеф :)
    На мен точно застройката много ми хареса и ще я опитам задължително! Мисля, че майонезата с леко киселият си вкус ще подхожда прекрасно на рибения вкус!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудна е, Веси! Топла рибена чорбичка за мразовитите дни! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. В тези студени дни като че ли все търсим нещо течно и горещо! Чудесна супа!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Гери,
    Хриси,
    Аля,
    Валя,
    Елена,
    Таня,
    Иван,
    Кате,
    Тили,
    Благодаря за коментарите!
    Майонезата не е особено полезен продукт, но пък ние си я харесваме.
    Макар купената да е с немного известно и полезно съдържание, домашната си е олио и яйца, така че си е нормално да присъства във застройката.

    ОтговорИзтриване