събота, 21 февруари 2015 г.

Ала Чили Кон Карне

Тази рецепта е пълна импровизация с налични продукти, на пръв поглед е "манджа с грозде", но пък толкова вкусно се получи, че не може да не споделя. Може да се добави и лют червен пипер, за да звучи по-мексиканско:))

Ала Чили Кон Карне




Продукти:

500 гр кайма
200-300 грама печено пиле
1 глава лук
4-5 ск.чесън
2 зелени чушки
около 2 ч.ч. предварително сварен боб(може 2 консерви)
100 гр сварена царевица от консерва
200 мл доматен сок (2 домата)
1-2 с.л. брашно
червен пипер
кимион
риган
200 мл червено вино
сол
черен пипер
олио



Приготвяне:

Запържваме в малко олио каймата, като се запържи добавяме лука и чушката, чесъна. Следват брашното, червения пипер и доматите. Изсипваме консервите боб (или сварения боб), царевицата, подправките и накъсаното пилешко месо. Наливаме и вода, до желаната гъстота.
Оставяме да къкри до готовност.
Много ароматно, вкусно и бързо.




9 коментара:

  1. Манджи с грозде най обичам аз. Много си е добре ястието. Ех, в тази снежна вечер точно такива манджички се ядат :)

    ОтговорИзтриване
  2. На мен никак не ми е манджа с грозде, даже мисля, че ми е много по вкуса. ;)
    Да ви е сладко, Весе, прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудна манджичка! Такива много ме греят и ми допадат на вкуса, Весе!

    ОтговорИзтриване
  4. Кога успя да го сътвориш?!Браво на теб!Прекрасна празнична вечер,Веси и да ми простиш ако съм съгрешила към теб!

    ОтговорИзтриване
  5. Тази манджичка още днес ще я спретна Весе, макар че сега се прибирам у дома. Ама много ми хареса, да знаеш. И вече взех да преглъщам. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. все едно аз съм го правил - най обичам манджи с грозде. Важното е, че е лесно, бързо и вкусно ...
    ха и си върви с питието ....

    ОтговорИзтриване
  7. Че какво им е на манджите с грозде?! :))) И те се ядат.
    Успешна нова седмица, Весе!

    ОтговорИзтриване
  8. Много се радвам, че ви хареса моята манджичка, спокойно мога следващия път и грозде да и сложа:))

    ОтговорИзтриване