вторник, 15 декември 2015 г.

Подаръци и подаръци

Съдбата ме е дарила с не много, но и не малко приятели, благодарна съм! За някои от тях съм отделила място не само в сърцето си, но и тук - в блога си.

И днес няма да пропусна да поздравя и от страничката си две скъпи за мен приятелки!
И да им благодаря - и за приятелството, и за подаръците, с които ме зарадваха. До Коледа има още време, но при мен подрани - получих два подаръка:)) Единия лично - в четвъртък, а за другия ме чакаше известие да го получа в пощата. Едва днес успях и бързам да се похваля:))

Марианка Г.

Позната е вярвам на всички, увличащи се от кулинарията в интернет пространството, а и не само. Тя е човека, привлякъл ме във форума на "Гответе с мен" и в дебрите на кулинарната магия. Плени ме първо таланта и, после перфекционизма и, а накрая и душата и. Всъщност интуицията ми може би улови това още в първия миг, дори зад монитора.
Общуването ни премина през много етапи - от плахи коментари, през забавна кореспонденция, редки срещи, всекидневни разговори, едно голямо недоразумение, нелепа раздяла, искрена двустранна прошка, съдбовно ново начало...всичко това всъщност към днешна дата, а надявам се и завинаги се превърна в едно красиво приятелство. Марианка, като всеки "скорпион"(най-добрия пример е и дъщеря ми, с която ги дели само ден) е специален човек, сложен характер, странно момиче...и може би и това точно на мен ми допада. Не харесвам лесните хора и нямам такива приятели. Да, по-трудно е общуването с чешитите (в добрия смисъл), но те са всеотдайни, не предават. Другите, лесните - стават само за приятна компания, да поседнеш на кафе и приказки, но наложи ли се - не биха те подкрепили. Марианка...крехка, нежна, вярна, обичлива, талантлива, деликатна, съпричастна...Като те погледне с тези  голеееми, изразителни очи...как да не я обикнеш:))
Марианка, благодаря ти и тук за красивото червено цвете, което ще краси дома ми за празника!






Пеполинка

И с нея се познаваме от "Гответе с мен", затова и обединих публикациите в една. Пеполинка е безкрайно добро същество. Никога не е пропуснала повод да ме поздрави. Споделяли сме и радостни, и тъжни моменти, писали сме си и често, и рядко, но приятелството ни си е все същото, липсва му само едно - съдбата да ни срещне и на живо. Вярвам, че и това ще стане.
Пеполинка излъчва доброта и топлота, сигурна съм, че би помогнала на всеки в беда. А какви вкусни рецепти предлага знаят всички, четящи форума години наред, в нейната тема винаги е било уютно и вкусно. Царица е на приятните изненади, и този път успя да ме усмихне много.
Милата картичка, кулинарния подарък, нежните звездици и късмет от лотарията "златната седмица".
Пеполинка...скромна, всеотдайна, неуморна, добронамерена, чаровна,мила...сините и очи са толкова лъчезарни на снимките, че нямам съмнение колко истински честен човек е тя!
Пеполинка, мила, благодаря ти от сърце! Не успях да спечеля от билетчето, но късмета ми е, че имам твоето приятелство - то ми е достатъчно!





Мили ми приятелки, толкова сте различни двете, и толкова еднакви едновременно. Вие сте моите истински подаръци. Ценя и двете ви високо, прегръщам ви и ви желая весели празници, спокойни делници и прекрасни изненади в предстоящата година! Пожелавам на всяка от вас по нещичко(тайно) и дано съм добра орисница!


19 коментара:

  1. Веси, как хубаво ни припомняш, че най-важното са близките ни хора - семейство и приятели! Винаги да има верни хора до себе си, броят е най-малко значимото. Много ме зарадва с тази публикация! А двете дами - неведнъж съм въздишала по вкусотиите им.. А на Марианка шоколадовите бонбони, ех... :)
    Поздрави, Веси, и да са ти честити подаръците!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, да - често си припомням важните неща, че ежедневието ги маскира и дава превес на маловажните, битието го налага, истински ценното е видимо само с душата!

      Изтриване
  2. Еееее, че хубаво. До някъде сме свикнали да получаваме подаръче по Коледа на едно друго местенце. Някой се страхуваха, че ще се загубим, но ето доказателство, че истинското приятелство няма да се изгуби.
    Честито Весе и браво за приятелството ви. Познавам и двете дами (макар и виртуално)и се надявам някой ден да се срещнем всички заедно.
    Весели Празници, милички!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Аля - ще ни липсват тези весели игри от форума, но нищо не се губи във вселената - просто се трансформира в друго...

      Изтриване
  3. Красиви и емоционални редове...Прекрасни са тези съкровени малки жестчета,които сгряват душичките ни....Прегръдки,Веси и да си ползваш подаръците със здраве!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленче, благодаря,чудесни са тези празнични изненади, обичам Коледа.
      А как обожавам да пазарувам с едни голееми списъци:))

      Изтриване
  4. Толкова мило и красиво, обожавам такива жестове на внимание, както от страната на приятелките ти, така и от твоята. Разтопявам се направо:). Поздрави и със здраве!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, прекрасно е и вашето одобрение, прекрасно е колко много хора сме от "една порода":)

      Изтриване
  5. Веси,
    много съм ангажирана напоследък и нямам никакво време.Все още не съм подготвяла и никакви подаръци.Но да се надяваме,че ще успея.Хубаво е, макар и с малък жест на внимание човек да поздрави за празниците близки и познати.Всичко това топли душите ни и ни създава прекрасно настроение.Благодаря,че напомняш за подаръците.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, и аз съм така тази година, време дори за сън не намирам...но...това е положението, пък и се надявам да наваксам по-нататък:) Но започнах с пазаруването отдавна, та съм позаредила това-онова, другото в движение пазарувам - обожавам!

      Изтриване
  6. Май се досещам за повода. :) Мариянка и Пепи са просто чудесни, знаят как да погалят душата ти. И подаръците са страхотни, Весе! Пожелавам ти много още подобни трепети и вълнения и по-голям късмет в следващото теглене на лотарията! :)
    Прегръщам те, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ирме, знаеш ти за Пепи и Марианка:)
      Наистина предпочитам да печеля приятели! Парите по-добре да си ги изкарам:)

      Изтриване
  7. Хубави топли Коледни празници, момичета! Бъдете здрави и много обичани!
    Весе - страхотна изненада ти е спретнал милия старец, бъди щастлива!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, и ти ли си от онези непорасли деца, които още вярват в него - знаех си аз - пакостница такава:))

      Изтриване
  8. Весенце, радвам се да съм частичка от твоето лично местенце. Исках да те изненадам и зарадвам за предстоящите празници. Подаръчето ми е мъничко, но е от цялото ми сърце, защото ти го заслужаваш. За такъв добър и истински човек като теб, това е най - малкото, което мога да направя. Знаеш колко много си те обичам и дори и ежедневието да е толкова натоварено гледам да успея да отделя минутка, за да мога да те зарадва. Благодаря ти от сърце за милите и топли думи, за нежното отношение и пожеланията. Прегръщам те силно миличка :* Весели, топли и слънчеви празнични дни ти желая!

    ОтговорИзтриване
  9. Веси, много те обичам! :) :) :) Желая на теб и твоето прекрасно семейство, както и на твоите виртуални (и не само), а и мои приятели весели, вкусни и благословени Коледни и Новогодишни празници! С обич! Мариана

    ОтговорИзтриване