четвъртък, 3 декември 2015 г.

Целувки с кокос и канела



Ето, знаех си, видях при Тили подобни целувки и се сетих, че съм правила, издирих си рецептата и ето, публикувам я и тук:

Целувки с кокос и канела






Продукти:

3 белтъка на стайна температура
50 гр кокосови стърготини
1 ч.ч. пудра захар
1 ч.л. канела /сложих 1/2/

Приготвяне:
Белтъците се разбиват на сняг, като постепенно се добавя захарта. Бъркайки внимателно с дървена лъжица се добавят канелата и кокоса. С лъжичка се сипва върху пекарска хартия, поставена в тавичка. В загрята фурна на около 100 градуса се сушат целувките минимум 1/2 час

*Копирала съм рецептата от нета отдавна, (отдавна е и приготвяна), но освен че пише, че е публикувана на 21 ноември, друга информация не съм запазила.

8 коментара:

  1. Много сладурски са станали! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Веси,
    интересно предложение са тези целувки.Видях ги и аз при Тили.Много интересна и ароматна рецепта.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, благодаря, макар да знам, че сладичкото не е хич здравословно ми е много вкусно:( и десерт все има на масата.

      Изтриване
  3. Звучат много вкусно! Харесвам идеята за канелено кокосови хрупкави целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Бети, ама какви ли моделки биха били под твоя обектив, ехей...

      Изтриване
  4. Коледни целувки :) Ще ги пробвам, но ще добавя карамфил и индийско орехче :)

    Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет:) и благодаря за коментара!
      Хм, хареса ми - коледни целувки! Допада ми и идеята за индийското орехче, карамфила не долюбвам много, но пък тук май добре ще се съчетае.

      Изтриване