вторник, 27 октомври 2015 г.

Есен в Западен парк

Да споделя малко есенна красота от Западния парк в една от по-страничните му части, от към кв. "Факултета". Направихме си страхотна разходка в една обедна почивка с колегите, за последно бях ходила преди поне 10 години. Малко е диво, но в това му е чара и едно такова спокойно и тихо...Изглежда поддържано, поне алеите, макар че видяхме и няколко полуразрушени сгради. И няколко снимки на статуя на овчар с овчица и агънце пред Националния земеделски музей.

















































14 коментара:

  1. Май съм застанала до овчаря... ;)
    Весе, чудно, благодаря ти! Аз май никога не съм се разхождала в този парк...
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Хубава работа, Гери...поне агънце да бе казала:))
    И аз ти благодаря, опитай от към централния вход, не така пусто е и по-безопасно.
    Ше покажа по-нататък и нашия си парк - Северния, той си ми е любим, пък и пред балкона ми се е ширнал...

    ОтговорИзтриване
  3. Най-обичам лятото и зимата, но тази есен на такива красоти се нагледах и продължавам да виждам, че май есента ще ги измести. :)
    Поздрави, Весе!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Светле, най-пъстра е есента...Аз много я харесвам, когато е слънчева, гората тогава е много красива.

      Изтриване
  4. Голяма красота! Благодаря ти, че сподели!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни картини ни нарисува с този твой апарат,Веси!Красив Ви е паркът,пазете го!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, Миленче, апаратът ми е от прост, по-прост, най-обикновен...но парка си е красив!

      Изтриване
  6. Там съм се разхождала, но явно не съм стигала чак до края и до овчаря и овчицата :))) Обикновено се катерим по пътечката до Тунела /ускорителя на мозъчните частици :)))/, но когато не разхождат кучетата и си сам по едно време става страшничко, защото наистина е много изолирано. Спомням си, че веднъж накарах да се върнем - бях си въобразила че съм видяла вълчи :))) Благодаря, Вес за красивите снимки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кро, не знам за пътечката до тунела, това е по-скоро от другия край, от към Факултета, там е и музея, по "Суходолска". Вълци ли имаш предвид? Едва ли, животни не мисля, че има, освен катерички и зайчета. Поздрави!

      Изтриване
  7. Много красиво, Весе! Чудесни снимки, сякаш бях там с теб! Да се чуди човек как до Факултето може да се опази нещо толкова хубаво. ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е красиво, гората в близост до централната улица е доста изсечена, но парка явно се охранява, не знам...

      Изтриване
  8. А аз ако имам парк до офиса, изобщо няма да се колебая къде да си изкарвам обедните почивки. прекрасни снимки, Весе!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марте, почивката ни е 30 минути и рядко успяваме да си откраднем повечко минути за да се разходим:( Ех, ти ли ми говориш за хубави снимки...:)

      Изтриване