сряда, 5 август 2015 г.

За споделената болка

Изпатих си от виртуални приятелства...,преболедувах фалшиво отношение, но въпреки това продължавам да твърдя, че това може да се случи и  в реалния живот, както и че едно познанство от интернет може да прерасне в нещо повече. За щастие от опит знам и второто. Така или иначе свестни хора можеш да срещнеш навсякъде и аз не се страхувам да рискувам. Защото знам, че истинските приятели са нещо много ценно и страха от разочарование може само да ни лиши от тяхното присъствие в живота ни.
Днес научих, че моя много, много скъпа приятелка е преживяла труден момент. Впрочем сякаш го усещах от дни това.
Разочарована е, тъжна е и страда...Самообвинява се без вина, търси причините за мъката си и не намира смисъл да продължи...

А аз просто искам и от тук да и кажа:
Че живота ни е изпитание и не винаги, (даже за жалост никога) зависи от това, колко добри хора сме...
Че щастието е състояние и само ние самите можем да търсим и намерим повод или не да го изпитваме...
Че човек може да бъде щастлив от малко и нещастен от много...
Че живота е дар от бога и наш дълг е да го живеем така, както ни е отредено, опитвайки се да променяме единствено това, което е по силите ни...
Че подлагайки ни на изпитание някаква висша сила може би иска да ни научи някакъв урок, може би иска да ни подскаже друг отговор, не този, който искаме да получим...
Че мъката, болката, разочарованието не бива да ни правят по-лоши, по-слаби и по-нещастни, а напротив, щом сме живи – значи всичко ще се нареди рано или късно, по един или друг начин...
Че много я обичам и подкрепям и това че нашата среща предстои в бъдещето не променя факта, че я усещам като моя скъпа приятелка, сестра и близък човек...
Че вярвам в това, което съм и обещала – че тя ще бъде истински щастлива, така, както го е заслужила и изстрадала!
Че един ден заедно ние ще празнуваме!

Прегръщам те силно, мила ми, скъпа приятелко!

Знам, че думите не са достатъчни да те накарат да се усмихнеш, да повярваш, да продължиш, да бъдеш все така силна, но аз искрено и от сърце ти желая да бъдеш здрава и щастлива! Дано споделената болка е малко по-поносима.

П.п. Не се чувствай длъжна да отговаряш тук, това не е важно, искам само да си усетила подкрепата ми, прочитайки го! Вярвам, че положителната енергия се материализира!

10 коментара:

  1. Позитивната мисъл води позитивни резултати!
    Винаги човек трябва да е уверен в прекрасното,което го очаква и това му дава сили и желание да върви напред.....Аз съм благодарна на Господ,че ме е създал бързо рефрешваща,бързо се окопитвам като причината мога да я намеря в хубавата мелодия която идва от нейде си....Така че пожелавам и на двете Ви момичета час по скоро да си намерите повод за почерпка:)
    Горе главата!

    ОтговорИзтриване
  2. Мисля, че се досещам за кого говориш, и дори, може би - за какво... Впрочем, дано да се лъжа! Весе, ще си позволя да споделя: мисля, че става дума за твърде лични неща... аз бих се притеснила....... не! не бих допуснала да ги говоря публично в интернет - той може да бъде много жесток... Това е лично мнение, все пак. Дано да не съм права! Прегръдки и кураж, и светли дни - на верните приятелки! Знам, колко е ценно такова приятелство! Валя

    ОтговорИзтриване
  3. Тъжно, Весе! Мога да кажа само едно на приятелката ти: Кураж! Защото всичко случващо се има смисъл и колкото и да ни тежи понякога, пътят ни е един и ни води там, където духът ни копнее да бъде. Някои неща са твърде необясними за нас, за сегашното ни АЗ, но има сила, която ни води в правилната посока, дори и в най-голямата тъма. Така, че в такива моменти не бива да се оставяме на емоциите, а да поемем дълбоко дъх и да мислим за хубавото, което ни очаква. Животът е наистина прекрасен!

    ОтговорИзтриване
  4. Тъжно е Веси, това което споделяш! Но в живота го има и тъжното, и веселото, и доброто, и лошото... То за това Господ ни е дарил надеждата и куража, че да преминаваме някак през житейските несгоди. Пожелавам на теб и твоята приятелка дълги години такива хубави отношения! И нека по-безболезнено да преброждате житейските пътеки и ти, и тя! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Веси, аз няма да говоря много... Искам само да кажа, че всяко нещо се случва с причина и все ни носи някакъв смисъл. Макар и след време. Вярвам, че е така!
    Кураж пожелавам и аз, дано всичко се подреди - знам, че ще е така!

    ОтговорИзтриване
  6. Изпращам и аз моята положителна енергия! Нека нещата бързо се подредят, и приятелката ти и ти бъдете много здрави и щастливи! И аз като Гери мисля, че всяко изпитание или нещастие идва за да ни покаже нещо. Нещо, което ако не беше изпитанието, не бихме се обърнали навътре в себе си да разберем. Вярвам също, че препядствията идват в точния момент, всичко има смисъл, всичко има значение. Вярвам, че приятелката ти ще преодолее несгодите, и отново ще се върне в равновесна точка. Успех, кураж и сила! Вярвайте в положителната развръзка!

    ОтговорИзтриване
  7. Изпращам хубави мисли! Помага.

    ОтговорИзтриване
  8. Момичета, благодаря ви за положителната енергия, както вече писах - вярвам, че помага! Избрала съм да вярвам в доброто!

    ОтговорИзтриване
  9. И от мен една молитва и позитивна мисъл!

    ОтговорИзтриване
  10. Танче, благодаря, тъжно е, когато една мечта е прекършена, но дано нашите мисли я заздравят и тя бъде осъществена един ден!

    ОтговорИзтриване