неделя, 9 юни 2019 г.

Равносметка!

Благодаря! 
На всички стойностни хора в живота ми! 
И най-много на моите приятели! Не мога да повярвам, че сте толкова много и сте толкова прекрасни! 
Ценя всички вас и наистина нямам думи, с които да изразя благодарността си, каквото и да кажа - все ще е малко! Благодаря за всичко - за помощта, да подкрепата, за разбирането, за споделянето, за вниманието, за отделеното време, за прекрасните моменти заедно, за това, че ви имам! 
Ценя всеки ваш жест и той сгрява душата ми! 
Напоследък ми се струва, че не мога да понеса толкова доброта! 
Дано съумея да бъда достойна за всичко хубаво, което ме заобикаля, дано съм заслужила да имам около себе си такива хора и приятели!
Малко е, просто да благодаря на Александър, за най-неочаквания и затрогващ жест, който направи за нас и който се случва за пръв път в живота ни! Още сме без думи, Чичка, но ти...ти си рядък екземпляр:)!!!
Благодаря на всички и за обажданията, съобщенията, прекрасните изненади  и  подаръците за празника ми!
Благодаря  на родителите ми, винаги до мен, с каквото и както могат, вас просто обичам!
Благодаря на семейството ми, горда съм с вас и вас - обожавам!

Благодаря и на всички онези, с които се разминахме в живота, независимо от причините, щом е имало хубави моменти заедно - ще се опитам да помня само тях, а ако някой ме е наранил това е урок да внимавам в изборите!

Благодаря и на онези, които сеят злонамереност, може би вас ви има, като контрапункт, за да блестят още по-силно красивите души!

Няма коментари:

Публикуване на коментар