петък, 25 май 2018 г.

Салата с тиквен дресинг


1/2 глава китайско зеле
200 гр спанак
шепа сушени червени боровинки
3-4 орехови ядки
1 зелена ябълка
50 гр сирене чедар
слънчогледови семки

Дресинг:
100 гр сварена и пасирана тиква (имам във фризера)
1 ск. чесън
1/2 ч.ч. зехтин
1/2 ч.ч. оцет - при мен домашен къпинов
1 ч.л. захар
1 ч.л. сол
щипка черен пипер
струйка сос от нар




Нарязват се зелето и спанака, добавят се сушените боровинки, начупените орехови ядки, нарязаните на кубчета ябълка и чедар, поръсват се слънчогледовите семки.

От останалите продукти се приготвя дресинг, аз поставям всички продукти в буркан с винт и енергично разклащам. Поливам салатата и оставям в хладилника за десетина минути да се охлади.
Вкусна е:)




Идеята за тази салата е от брошура на Кауфланд:)

3 коментара:

  1. Веси,
    и аз имам тиква във фризера - цяла и настъргана.Скоро се чудих какво да приготвя с нея.Така,че ще се възползвам от твоето предложение.
    Поздрави и усмивки !

    ОтговорИзтриване
  2. Искам да споделя моето прекрасно свидетелство за това как върнах съпруга си от живота си назад, искам да кажа на хората в света, че има истинско правописно колелце онлайн и е силно и истинско Името му е Баба Уол Уайзман, той помага аз наскоро събрах връзката си с моя съпруг, който ме изхвърли. Когато се свързах с Уайзман, той подаде любовна магия за мен и моят съпруг, който ми каза, че няма нищо общо с мен, отново ми се обади и започна да ме моли. На всеки, който чете тази статия и се нуждае от помощ, Wiseman може да предлага и всякакви видове помощ като обединяване на брак и взаимоотношения, лекуване на всички видове болести, съдебни дела, магии за бременност, сега сме много доволни от нашата собствена. Уайзман го кара да осъзнава колко много обичаме и се нуждаем един от друг. Този човек е истински и добър. Той също така може да ви помогне да поправите счупените си взаимоотношения. Имах съпруга си отново! Това беше чудо! Не се консултирайте с брак и се справяме много добре в нашия любовен живот. Свържете се с този велик човек, ако имате някакъв проблем с трайно решение
    чрез имейл: babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    ОтговорИзтриване