неделя, 13 януари 2019 г.

Пилешко филе с картофи и майонеза



Приготвя се бързо и лесно, а е тоооолкова вкусно, ама много е вкусно, направо едвам се спрях :)

Необходими продукти:
за йена с размери 20/30 см
6 пилешки пържоли от филе
7-8 картофа, средни
2 глави лук
соев сос
1 буркан семейна майонеза "Жирнов" - от Т-маркет или Кауфланд - вкусна е, и е по-редичка, идеална за целта.
250 гр моцарела



Приготвяне:
Нарязвам половината картофи на тънки резенчета, около 1/2 см и разстилам на дъното на тавата. поръсвам соев сос, мажа майонеза. Нареждам отгоре пържолите плътно, пак ръся соев сос, редя лука, нарязан на шайби, мажа майонеза. Отново ред картофи на кръгчета, намазани с майонеза. Пека на 250 градуса около час, вадя, нареждам нарязана  моцарела и запичам на грила.

Ще си оближете пръстите, правила съм нещо подобно, наречено пиле по аржентински, но това ястие ми хареса повече.
Не пропускайте лука, придава чудесен вкус.
Не посочвам източник, може би някъде и някога съм видяла нещо подобно, но не съм ползвала конкретна рецепта, просто съчетах налични продукти, с цел сочно ястие с пиле, което да приготвя за вечеря.

Понякога зависи от сорта на картофите, ако се притеснявате, че няма да се сготвят, предварително ги сварете до полуготовност.




2 коментара:

  1. Веси,
    не съм правила подобно ястие.Знам,че руската майонеза Жирнов е много вкусна.Купувала съм продукти от руските магазини Берьозка и съм много доволна.Ще направя ястието, чудесно изглежда.Не се съмнявам,че е вкусно.
    Поздрави и успешна седмица !

    ОтговорИзтриване