петък, 20 януари 2017 г.

Крем със сос от киви и банан за едно Кулинарно пътешествие:)

Честит рожден ден, Аляяяяя!

Прегръщаме те, целуваме те и ти желаем от сърце сбъднати мечти!
Да знаеш, че тук, в Родината, на хиляди километри от теб имаш приятели, които ще са щастливи, ако ти си щастлива! Бъди!
Изпращам ти малко сняг, виртуален подарък, знам колко го обичаш - снимки от зимна София:)





Докато чакам да почерпиш с торта:), предлагам набързо и аз десерт:)

Крем със сос от киви и банан


Ако се чудите защо именно такива са продуктите за крема, то ще ви отговоря веднага - почистване на хладилника, останали продукти от празниците, които трябваше да се оползотворят преди да е изтекъл срока на годност.
А ако се чудите защо пък сос от киви, причината е същата.
И докато Бети и Ели (и не само) са любители на суровите плодове и зеленчуци, у нас това, уви, не е така:) Рядко някой посяга към фруктиерата и затова често влагам плодовете в някой десерт.





Продукти:
1 пудинг ванилия на д-р Йоткер
250 мл течна подсладена сметана
250 мл вода
250 гр рикота
250 гр цедено кисело мляко
100 гр заквасена сметана
6-7 с.л.мед

4 бр киви
1 банан
2-3 с.л. пудра захар
настъргана лимонова кора




 Приготвяне:
Първо сваряваме пудинга с течната сметана и водата. Оставяме да се охлади.
Смесваме останалите продукти - рикотата, цеденото мляко, заквасената сметана и меда. Обединяваме двата крема и разбиваме добре с миксер или пасатор.
С пасатор разбиваме и кивито, банана и пудрата захар.
Сервираме, като заливаме крема със плодовия сос и поръсваме .
  












11 коментара:

  1. И у нас плодовете ги ръфам само аз:) Чудесно кремче!

    ОтговорИзтриване
  2. Най-хубавия подарък който можех да получа :))) Благодаря сърдечно за снимките от любимата ми София. И толкова снежна...ех... Искам да съм при вас, при моите приятели :(... Прегръшам ви силно и горещо!
    Торта та торта :))))..добре...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аля, това е най-малкото, което можех да направя отдалеч:(
      Преградка!
      Торта, да, торта:))

      Изтриване
  3. Прекрасно кремче, което ме подсеща, че имам изостанало киви. Хубав ден, Веси.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, явно и у вас плодовете изостават:) Хубавото е, че винаги може да се измисли в какво да се вложат!

      Изтриване
  4. Чудно кремче! Като гледам снимките на зимен фон, после снимките на кремчето и започвам с нетърпение да чакам лятото :))))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, толкова вече ми омръзна и на мен тази зима...Всеки ден се събуждам с мисълта "Не свърши ли?" и студа навън ми отговаря отрицателно и пак, и пак...А траекторията ми се ограничава единствено от работа до вкъщи и обратно, дори крачка встрани ми идва в повече:)

      Изтриване
  5. Веси,
    честито на рожденничката.Нека е жива и здрава и много щастлива.Чудесни, снежни и красиви снимки и прекрасен десерт.Веси, вкусът към сувовата натурална храна се възпитава.И у дома особено баща ми понякога все сладки неща обича, но се налага по здравословни причини да се консумира повече сурова храна - пресни плодове и зеленчуци.Храната е също като наркотик - свикнеш ли към друг вкус трудно се отказваш, особено и най - вече при проблеми със здравето.Но и тогава никак не е лесно.Съветвам те да приготвяш повече плодови салати - те се харесват винаги и са много вкусни.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  6. Ели, права си за навиците, за храненето...ноима и друго - в днешно време кой може да каже кое е полезно и кое - не! Храната, която купуваме от магазина или пазара никой не я контролира, и плодовете и зеленчуците, и месото, и млякото...всичко е нитрати, хормони, Е-та и бог знае какво...А не може, особено в града да си отглеждаме екологична храна. Тази, която се продава за такава, да ме прощават, но аз съм скептик. Пък и всичко е толкова замърсено, самата природа, въздуха, за стреса пък да не говорим...Та толкова е относително всичко, думата "здравословно" все повече се изпразва от смисъл май...поне аз така мисля!

    ОтговорИзтриване