четвъртък, 29 май 2014 г.

Факела любов 11

Ще наруша поредността на стихотворенията от "Факела любов", като днес ще пусна 11-тото поред, защото е писано специално за датата 29 май 1988 г!  Публикувам и друго, написано 25 години по-късно, пак по същия повод!  На този ден е роден Той - мъжът на живота ми! Любовта ни е дар от Бога и е едно от най-ценните неща, които имам. Толкова години ми се е искало да изкрещя пред целия свят "Обичам те!", но от страх, от суеверие не съм го правила, било е видно само за хората около нас! Но напоследък се опитвам да отстраня страха  във всичките му аспекти, вече не се страхувам да бъда себе си и нека тук се събира само положителна емоция и енергия, а лошото и завистта да нямат място и да вредят само на тези, които ги изпитват!

Искам само да пожелая на "моето момче" - да ми е жив и много, много здрав, да бъде до мен винаги, и да сме щастливи в своя мъничък свят!
Честит рожден ден, "Рошко"!

ФАКЕЛА ЛЮБОВ №11

29 МАЙ

Завинаги такъв си остани,
какъвто си във този светъл час.
Обичам те.Обичаш ме и ти.
И щастието върви със нас.

Нека като в този майски ден
животът ни от днес със теб да мине.
И даже виното да е пелин
с усмивка ний да продължиме.

Завинаги такъв си остани.

29.05.1988г.
Защитено с авторско право


НА РОШКО

Магия ли е нашата любов?
Та толкова години все я има!
Или над нас се сипе благослов
и свързва твойто с мойто име.

Очите ти са мойто огледало, 
а рамото ти - моята опора, 
душата ти със мойта се е сляла, 
сърцата ни пулсират в ритъм двоен.

Понякога умората ни втръсва, 
болежките множат се ден след ден...
Но с мен ли си - от нищото възкръсвам
и не изпитвам страх за следващия ден.

И точно днеска много ми се иска
със обичта си цял да те покрия,
с целувки всичко лошо да изтрия, 
за да остане вечна нашата магия!

29 май 2013г.
Защитено с авторско право

5 коментара:

  1. Прекрасни стихове!
    Веси, Честит рожден ден на мъжът на живота ти! С най-сърдечни пожелания за крепко здраве, много щастие и дълги години в любов и разбирателство!

    ОтговорИзтриване
  2. Весе, прекрасно е!
    Честит Рожден Ден на Росен! Да ти е жив и здрав!
    Най-голямото щастие, е човек да успее да намери своята полвинка в този живот, вие успяхте...

    Но с мен ли си - от нищото възкръсвам
    и не изпитвам страх за следващия ден.

    Дай Боже всекиму да може да ги каже тези думи...Прегръщаме ви и двамата..

    ОтговорИзтриване
  3. Тилия, Аля, благодаря ви за хубавите пожелания и споделянето на празника! Радвам се, че стиховете ви допадат!

    ОтговорИзтриване
  4. Ееее,Весе,рядко срещам хора,така искрено и открито да споделят чувствата си и те поздравявам!Прекрасни стихове!Честит рожден ден на половинката ти и като те чета сякаш при вас нарицателното "половинка" е точно на мястото си,половинката от едно цяло!Нека бъде все така!Хубав празник!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, и по-горе писах, че доскоро не бях от хората, които да споделят пред широка аудитория живота си, дори напротив. Въпреки че съм по-скоро открита, контактувам на живо с малко хора до степен лични отношения. Не знам защо и как се преобърнах, но така го почувствах! Благодаря ти за пожеланията, да - нямам и съмнение относно половинката, освен като сме на работа (и си звъним по 100 пъти) рядко може човек да ни види разделени. Радвам се, че стиховете ти допадат!

      Изтриване